اطلاعات تازه‌ای از Astral Chain، بازی جدید Platinum Games و هیدکی کامیا، منتشر شد

همانطور که اطلاع دارید چندی پیش شرکت Nintendo در جریان دایرکت ماه فوریه از سورپرایز جدید خود پرده برداری کرد. این عنوان Astral Chain نام دارد و توسط استودیو خلاق Platinum Games برای Nintendo Switch توسعه می‌یابد. با توجه به تریلر بازی، شاهد یک عنوان اکشن جذاب خواهیم بود که از یک سیستم مبارزه غنی برخوردار می‌باشد. حال به لطف صفحه رسمی بازی در وبسایت Platinum Games، اطلاعات تازه‌ای از محیط،داستان و نحوه پیشرفت گیمپلی آن بدست آورده‌ایم.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به گفته‌های Nintendo، شهر آینده‌گرایانه بازی قرار است یک محیط "چند-فرهنگی" باشد، محیطی که از فاصله نیز غنی به نظر برسد و شامل مردم عادی فراوانی شود. این محیط سایبرپانکی، The Ark نام خواهد داشت. در نقاط مختلف این شهر دروازه‌هایی از ابعاد مختلف جهان باز شده است که موجودات فضایی خطرناک مختلف از طریق آن‌ها به شهر وارد می‌شوند. در این میان بازیکن در نقش، Neuron، یک شخص تازه‌کار در گروه عملیاتی ویژه پلیس قرار گرفته است. Neuron وظیفه دارد با موجودات فضایی خطرناک مقابله کند.

به بازیکن "سلاح ویژه‌ زنده"‌ای با نام Legion داده خواهد شد، با استفاده از این سلاح زنده، بازیکن توانایی رقابت با فضایی‌ها و حل پرونده‌های سرتاسر دنیای بازی را خواهد داشت. جالب است بدانید توانایی کنترل همزمان دو کارکتر در بازی وجود دارد که ویژگی جذاب و خلاقانه‌ای به نظر می‌رسد. احتمالا یکی از آن‌ها Legion و دیگری پلیس تازه‌کار مذکور می‌باشد.(جزئیاتی در این باره منتشر نشده است) به طور خلاصه در وصف این بخش آمده است: "اکشن هیجان‌انگیز همکاری کننده"

افراد بزرگی بر روی Astral Chain کار می‌کنند که سطح انتظارات از بازی را بالا می‌برد. "هیدکی کامیا"، خالق Bayonetta و The Wonderfull 101، کار نظارت بر پروژه را بر عهده دارد و "تاکاهیسا تاورا"، طراح ارشد NieR: Automata و Anarchy Reigns، به عنوان کارگردان پروژه فعالیت دارد. طراحی شخصیت‌ها نیز بر عهده آرتیست حرفه‌ای مانگا، "ماساکازو کاتسورا"، می‌باشد.

تیم Platinum Games چندین پروژه مخلتف در دست توسعه دارد، مهم‌ترین آن‌ها Bayonetta 3 است و حالا به نظر می‌رسد پروژه Astral Chains نیز برای استودیو مهم به شمار می‌رود و انتظارات بالایی از آن دارد. از طرفی اگر یادتان باشد مدتی پیش بازی‌ای با نام Babylon's Fall توسط استودیو رونمایی شد که البته جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست.

گزارشات جدید حاکی از آن هستند که پروژه Scalebound استودیو PG نیز به عنوان انحصاری Nintendo Switch در دست توسعه قرار دارد که البته این گزارش در حد یک شایعه می‌باشد و چیزی به طور رسمی تایید نشده است.

Astral Chain در تاریخ 30 آگوست(8 شهریور) 2019 به صورت انحصاری برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.