تماشا کنید: Jade به لیست مبارزان Mortal Kombat 11 اضافه شد

تیم NetherRealm در قالب یک کست مخصوص ماه فوریه، مبارز محبوب جدیدی را به تیم مبارزان Mortal Kombat 11 اضافه کرد. این بار شاهد Jade و حالت بهبود یافته و جذاب آن هستیم که قرار است تمامی طرفداران را با خشونت خود به وجد بیاورد.

یک مورد جذاب در مورد گیمپلی به نمایش در آمده مخصوص Jade این است که به نظر می‌رسد این شخصیت در نسخه 11م بیش از پیش از سلاح‌های خاص خود استفاده می‌کند. قابلیت جا به جایی با او بسیار خوب بوده و سلاحش تا فاصله قابل توجهی را پوشش می‌دهد.

تریلر گیمپلی منتشر شده در رابطه با این مبارز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

برای کسانی که با این کارکتر آشنایی ندارند باید بگویم، اولین حضور Jade در عنوان Ultimate Mortal Kombat 3 بود و از این شخصیت از آن زمان به یک مبارز پرطرفداران تبدیل شد. پیوستن او به مبارزان Earthrealm برای شکست Kahn افسانه‌ای بود و داستان پیشینه او کمی خشن و گیج‌کننده می‌باشد.

استودیوی NetherRealm در چند هفته گذشته به‌طور کامل از بازی Mortal Kombat 11 و تعدادی از مبارزان آن رونمایی کرد. به گزارش پردیس گیم، آن‌ها چندی پیش و قبل از رونمایی از Jade، لیست مبارزان این بازی را با معرفی Kabal و D’Vorah گسترش داده بودند.

Kabal یکی از شخصیت‌های قدیمی این سری است و اولین بار در Mortal Kombat 3 معرفی شد و در نسخه‌های زیاد دیگری هم حضور داشت اما نتوانست به Mortal Kombat X راه یابد. او با داشتن شمشیرهای قلاب مانند خود، مبارزی سریع و مرگ‌بار به‌همراه حرکات و Fatalitieهایی چرخشی است.

شخصیت D’Vorah نیز که اولین‌بار در Mortal Kombat X حضور یافت، در این نسخه هم باز خواهد گشت. هنوز تریلری از گیم‌پلی او به اشتراک گذاشته نشده است.

در حال حاضر بازیکنان منتظر رونمایی شخصیت‌ مورد علاقه خود هستند و احتمالاََ با توجه به صحبت‌های مغز متفکر سری، اد بون، باید شاهد یک لیست بلند بالا و غنی از مبارزان کلاسیک و جدید باشیم.

اد بون در توییت اخیر خود گفت:

"ما عاشق این هستیم که طرفداران نسبت به بازگشت مبارزان مورد علاقه خود ذوق زده هستند. لطفا از این رویه باز نایستید. اما به خاطر داشته باشید هر رونمایی به معنای حضور نداشتن شخصیت مورد علاقه شما در بازی نیست. صبور باشید، کارکترهای کلاسیک بسیار تا بسیار بیشتری به زودی تایید خواهند شد."

البته طبق حرف‌های اد بون (ED Boon)، کارگردان بازی Mortal Kombat 11 در جریان مصاحبه‌ای با وب سایت Game Informer، قرار است در نسخه‌ی جدید نسبت به بازی قبلی، شخصیت‌های جدید کمتری را شاهد باشیم به همین دلیل می‌باشد که تاکید زیادی بر کلمه "کلاسیک" شده است.

به دنبال موضوع اضافه شدن شخصیت‌های کلاسیک، 12 اچیومنت مخفی از بازی Mortal Kombat 11 برروی دیتابیس Steam ظاهر شده‌اند؛ برخی از این اچیومنت‌ها دقیقا همان چیزهایی هستند که از یک بازی مبارزه‌ای انتظار دارید؛ اجرای مقداری معین از حرکات Fatality با یک شخصیت خاص و چیزهایی از این قبیل. در پایان توضیحات یکی از این اچیومنت‌ها شاهد عبارت "RAI" هستیم که می‌تواند اشاره‌ای به شخصیت Raiden، یکی از ستاره‌های اصلی این نسخه و یا شخصیت Rain باشد.

اما عبارت دیگری که در میان اچیومنت‌های لورفته به چشم می‌خورد عبارت "ERR" است. با اینکه در اینجا شاهد نام کامل شخصیت نیستیم ولی با توجه به الگوی دیگر اچیومنت‌ها (Rai برای Raiden یا Rain و یا Bar برای Baraka) می‌توان تا حدودی به نام Erron Black رسید.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل (3 اردیبهشت) برروی کنسول‌های PS4 ،Switch و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟