Ubisoft توضیحاتی را در مورد عرضه‌ی The Division 2 روی Epic Store ارائه داد

Ubisoft توضیحاتی را در مورد عرضه‌ی The Division 2 روی Epic Store ارائه داد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت vg247، با تمام بحث‌ها و جدل‌هایی که میان Steam و Epic Store وجود دارد، اما Ubisoft از تصمیم خود مبنی بر عرضه‌ی The Division 2 بر روی Epic Store راضی است. Ubisoft به تازگی گزارش مالی سه ماهه‌ی سال 2019 را منتشر کرده و در آن نیز رئیس این شرکت صحبت‌هایی را در مورد عرضه‌ی بازی The Division 2 بر روی استور Epic Game و عدم عرضه‌ی آن بر روی Steam با سرمایه گذاران این شرکت کرد. وی همچنین عنوان نمود که چشم انداز فروش دیجیتالی بازی‌ها چالش برانگیز است و رقابت در این عرصه میان شرکت‌ها برای عرضه‌ی محتوای بهتر سنگین است. به نظر می‌رسد دلیل این تصمیمی که Ubisoft گرفته است، به فروشگاه خود یعنی Uplay برمی‌گردد.

"با این معامله، فرصتی ایده‌آل را برای افزایش حضور کاربران در فروشگاه خودمان را به وجود آوردیم. در حالی که حمایت از یک شریکی که برای بازی‌های ما ارزش زیادی قائل می‌شود و شرایط بهتری دارد، برای ما بهتر است. ما معتقدیم که این همکاری برای مدت طولانی مثبت خواهد بود."

حال با توجه به تمام صحبت‌هایی که انجام شده، به نظر می‌رسد عرضه‌ی بازی بر روی استور Epic Game موفقیت آمیز بوده است. پیش فروشی که تا کنون نسخه‌ی دوم بازی تجربه کرده بیشتر از نسخه‌ی اول بازی بوده است. به خصوص در مورد فروشگاه اختصاصی خود Ubisoft که میزان پیش فروش بازی رشد شش برابری را تجربه کرده است.

Ubisoft به تازگی نیز بتای آزاد بازی را نیز تایید کرده است. این بازی در تاریخ 24 اسفند برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.