تماشا کنید: ویدئویی از 20 دقیقه‌ی ابتدایی Far Cry New Dawn منتشر شد

تماشا کنید: ویدئویی از 20 دقیقه‌ی ابتدایی Far Cry New Dawn منتشر شد

Far Cry New Dawn عنوانی در سبک شوتر اول شخص می‌باشد که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و شرکت Ubisoft وظیقه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. این بازی، یک اسپین آف از مجموعه‌ی Far Cry است که فضایی آخر الزمانی دارد. وقایع این بازی 17 سال پس از پایان Far Cry 5 و تقریبا در نقشه‌ای مشابه، جریان دارد. شما می‌توانید شباهت‌های نقشه و مکان‌های Far Cry New Dawn و Far Cry 5 را از طریق این ویدئو مشاهده کنید.

حال در فاصله‌ی 2 روز مانده به انتشار Far Cry New Dawn، وبسایت IGN ویدئویی از 20 دقیقه‌ی آغازین آن منتشر کرده است که در پردیس‌گیم می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین کارگردان این بازی آقای جان-سباستین دکانت اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ به توضیح تاثیر عناصر نقش آفرینی خفیف بر بازی پرداخته است: "می‌توانید اسلحه‌هایی بسازید که سطح‌بندی داشته باشند و این اسلحه‌ها در مبارزه با دشمنانی که آنها نیز سطح‌بندی دارند، مفید خواهند بود." هم‌چنین سیستم مورد نیاز این عنوان بر روی پلتفرم PC منتشر شده است که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. عنوان Far Cry: New Dawn در تاریخ 26 بهمن برای Xbox One ،PS4 و PC و با قیمت 40 دلار عرضه خواهد شد.