تاریخ عرضه Fire Emblem: Three Houses مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم، چندی پیش شرکت Nintendo در جریان دایرکت خود تاریخ عرضه Fire Emblem: Three Houses را مشخص کرد، با توجه به اعلانات آن‌ها بازی در تاریخ 26 جولای(4 مرداد) برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

Nintendo برای اولین بار در جریان مراسم E3 2018 از بازی رونمایی کرد و در تریلر آن تنها تاریخ 2019 ذکر شده بود. اطلاعات بیشتر تا دایرکت منتشر نشده بود و حالا ما از جزئیات بیشتری آگاه شده‌ایم.

اطلاعات بیشتر در کنار یک تریلر 5 دقیقه‌ای منتشر شد، تریلری که شامل بخش‌هایی از گیمپلی نیز می‌شود اما با وجود این موارد باز هم به طور کامل نمی‌دانیم بازی شامل چه موارد تازه‌ای می‌شود و یا این که گیمپلی چه تغییراتی داشته است.

تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو با کیفیت HD – دانلود ویدیو با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

در توضیحات رسمی اولیه آمده است:

"یک بازی Fire Emblem کاملا جدید با داستان و شخصیت‌هایی تازه برای Nintendo Switch در راه است."

بازی در Fodlan جریان دارد، جایی که کلیسای Seiros قدرت خود را بر روی مردم و سرزمین آزمایش می‌کند. بازی یک RPG نوبتی می‌باشد و قرار است پیچیدگی‌های استراتژیک خاصی را برای بازیکنان و طرفداران این سبک به ارمغان بیاورد.

Nintendo همچنین از یک مراسم Fire Emblem Expo خبر داد که در ماه مه برگزار خواهد شد، اگرچه این رویداد تنها به ژاپن محدود است. در آینده نزدیک اطلاعات بیشتر در رابطه با بازی منتشر می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟