شاون لیدن: PlayStation به‌خاطر نبود بازی‌های جدید در E3 2019 شرکت نمی‌کند اما این به معنای عدم حضور ما در E3 2020 نیست

PlayStation

تصمیم Sony برای عدم حضور در E3 2019 باعث شد بسیاری از طرفداران نگران شوند که شاید عناوین انحصاری PS4 مثل The Last of Us Part II ،Ghost of Tsushima و Death Stranding تا قبل از سال 2020 در دسترس قرار نخواهند گرفت.

شاون لیدن پیش از این در مصاحبه‌ای با CNET توضیح داده بود که E3 دیگر به اندازه قبل مفید نیست و تغییرات زیادی نسبت به اوایل آغاز کار خود نکرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، اکنون وی در مصاحبه‌ای دیگر با GameInformer گفت علت عدم حضور آن‌ها در E3 2019 در واقع به‌خاطر عدم وجود بازی‌های جدید است، هرچند که می‌توانستند خبرهای زیادی در رابطه با بازی‌های معرفی شده خود منتشر کنند. لیدن همچنین افزود PlayStation ممکن است در سال آینده به E3 باز گردد:

"نمایش شما یا برای تجربه مصرف کنندگات طراحی شده، مثل Tokyo Game Show و Gamescom یا برای تجارت و بازرگانی مثل CES یا Motor Show یا E3. متوجه هستم که در Motor Show ماشین‌ها سنگین هستند و گردآوری تمام آن‌ها در یک مکان، مسئولیت بزرگی است اما کار ما به گیمینگ ارتباط دارد و در داخل خود اثر زندگی می‌کنیم. ما دیجیتال هستیم و همزمان در همه جا حضور داریم. بنابراین نقش رویدادی که در واقع بدون هیچ دلیل یا سیستم خاصی در ماه ژوئن برگزار می‌شود چیست؟ چطور چنین چیزی می‌تواند برای تمام صحبت‌هایی که بکنید عملی باشد؟ صادقانه بگویم، امسال حرف و داستان تازه‌ای برای به اشتراک گذاشتن نداشتیم و وقتی Sony مردم را برای یک همایش دعوت کند، آن‌ها انتظار چیزی کاملا جدید و شگفت‌انگیز را دارند. ما به فهرست خود نگاهی انداختیم و فقط خبرهای جدید زیاد از بازی‌های معرفی شده داشتیم. پس به جای بالا بردن انتظارات طرفداران، تصمیم گرفتیم امسال در آن حاضر نشویم.

اگر فورا نمایش تجاری را رها کنیم و به سراغ نمایشی برای تجربه مصرف کنندگان برویم، فکر می‌کنم راه برای ما هموار خواهد شد. ما PSX را برگزار نمودیم اما نمی‌داستیم به چه شکل می‌شود و فقط بخاطر 25امین سالگرد PlayStatin این کار را انجام دادیم اما خوش‌شانس بودیم. اگر راه را خودمان بسازیم، اوضاع درست می‌شود. این گفت‌وگویی است که در حال حاضر با ESA داریم. فقط به این دلیل که PlayStation در E3 2019 نیست، دلیل نمی‌شود E3 2020 را هم کنار بگذاریم."

نظر شما در رابطه با اظهارات جدید شاون لیدن چیست؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.