بخش آنلاین Wrecking Zone از بازی Crackdown 3 در زمان عرضه همراه با دوستان قابل بازی نخواهد بود

Crackdown 3

Crackdown 3 بالاخره در هفته جاری منتشر می‌شود و به گفته کاربران زیادی که در آزمایش بخش چندنفره آن شرکت کردند، حالت Wrecking Zone که تبلیغ زیادی بابت قدرت تخریب‌پذیری ابری آن شد، بسیار سرگرم کننده و جالب است البته آن انقلابی که در ابتدا انتظارش را داشتیم نیست، اما به اندازه کافی می‌تواند سرگرم کننده باشد. متاسفانه به‌نظر می‌رسد Wrecking Zone محدودیت‌های عجیبی خواهد داشت، شما نمی‌توانید این حالت را با دوستان خود تجربه کنید. با توجه به اینکه Wrecking Zone یک حالت تیمی 5 در برابر 5 بود، چنین محدودیتی قطعا غیر منتظره است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، بازیکنانی که در تست فنی Crackdown 3 شرکت کردند، اولین کسانی بودند که متوجه عدم پشتیبانی بازی از حالت Friends Party شدند و یکی از نمایندگان Microsoft در صفحه رسمی Crackdown 3 در دیسکورد تایید کرد بخش Wrecking Zone در زمان عرضه با دوستان قابل بازی نخواهد بود. در ادامه نیز جو استیتن، کارگردان ارشد Microsoft Studios، این خبر را در توئیتر تایید نمود.

بنابراین اگر قصد تجربه Crackdown 3 به‌همراه دوستان خود را دارید، باید به سراغ حالت Co-Op چندنفره بخش داستانی بازی بروید. مشخص نیست چرا Wrecking Zone فاقد چنین قابلیتی است. شاید این موضوع مربوط به پشتیبانی آن از تکنولوژی قدرت‌مند ابری باشد؟

Crackdown 3 در 15 فوریه (26 بهمن) برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد.