برای اتمام بازی The Outer Worlds به 15 الی 40 ساعت زمان نیاز خواهید داشت

The Outer Wrolds

بازی شوتر اول شخص و نقش‌آفرینی جدید استودیوی Obsidian Entertainment یعنی The Outer Worlds عنوان بزرگی خواهد بود اما به مدت زمان زیادی برای اتمام آن نیاز ندارید. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، لئونارد بویاسکو، مدیر عامل استودیوی Obsidian Entertainment، در مصاحبه اخیر خود با Gameinformer تایید کرد اندازه دنیای این عنوان با Star Wars: Knights of the Old Republic 2 برابر است یا "شاید کمی کوچک‌تر." به‌‌طور کلی با توجه به صحبت‌های او، 15 الی 40 ساعت برای اتمام بخش داستانی کافی خواهد بود.

تیم کِین هم به عنوان یکی از سازندگان ارشد بازی گفت The Outer Worlds عنوان عظیمی نخواهد بود که بازیکنان تا صدها ساعت در آن به گشت‌وگذار بپردازند. او گفت "مردم تا صدها ساعت گیم‌پلی را حدس می‌زدند اما این‌طور نیست." زمان لازم برای اتمام بازی براساس چگونگی تجربه شخص خواهد بود. طبق مثال سازندگان، مخفی‌کاری مدت زمان بیشتری نسبت به مبارزات تن به تن و سریع نیاز دارد.

با توجه به گفته سازندگان، دلیل کوتاه‌تر بودن گیم‌پلی، این است که می‌خواسند بازی ارزش تکرار بالا داشته و واکنش‌پذیرتر باشد:

"ما تصمیم گرفتیم تمرکز خود را برروی واکنش‌پذیری و ارزش تکرار بگذاریم. به دلیل اندازه و بودجه تیم ما، ضروری است تا بازی کوتاه‌تر و قابل کنترل‌تری داشته باشیم تا یک عنوان سندباکس جهان‌باز عظیم که بتوان به هرجای نقشه آن رفت."

Obsidian وعده داده که طرفداران آن‌ها عاشق The Outer Worlds خواهند شد. این عنوان در اواخر سال 2019 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. بازی با قیمت 60 دلار به‌صورت فیزیکی برروی PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد (اما نسخه PC فقط دیجیتالی خواهد بود).