نام تجاری جدید Watch Dogs 3 اشاره‌ای به عرضه روی PS5 و Xbox بعدی دارد

نام تجاری جدید Watch Dogs 3 اشاره‌ای به عرضه روی PS5 و Xbox بعدی دارد

به لطف یکی از کاربران YouTube به نام SkullziTV، یک نام تجاری که در نوامبر گذشته فایل شده بود به تازگی به شکل عمومی پخش شده و در بین فایل‌های آن می‌توان متوجه شد که این بازی به این زودی‌ها یا حتی نسل فعلی کنسول‌ها قرار نیست منتشر شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، خود این نام تجاری درحال حاضر بلاتکلیف است و همینطور که در ویدئوی بالا مشاهده کردید، این علامت تجاری با اینکه سال گذشته فایل شده.. تا همین هفته‌ی پیش کشف نشده بود، حداقل نه به صورت عمومی. این کاربر یوتوب همچنین یک سری از علامت‌های تجاری فعلی Ubisoft از جمله آن‌هایی که هنوز در وضعیت بلاتکلیفی هستند منتشر کرده.

Watch Dods 3

چیزی که باعث می‌شود فکر کنیم این نسخه از بازی به کل مربوط به نسل بعد می‌شود این است که فایل‌ها هیچ ارتباطی با نام‌های تجاری قبلی Watch Dogs ندارند. در ویدئو دیتابیس فایل‌های Ubisoft نمایش داده می‌شود، "اپلیکیشن جدید وارد TRAM شده" در سوم دسامبر ماه گذشته مورد پردازش قرار گرفته و "دیتای ذخیره شده" در هفدهم دسامبر به ثبت رسیده.

یوبیسافت درمورد آینده‌ی سری Watch Dogs به جز چند تیزر مرموز ساکت بوده، بنابراین درمورد عنوان این بازی چیز زیادی نمی‌دانیم. پس از اینکه داستان قسمت اول در شیکاگو روایت شد و دنباله‌ی آن در ورژن خیالی سان فرانسیسکو به نمایش در آمد، نظریه‌ی محبوب این است که وقایع سومین قسمت قرار است در لندن روایت شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD
نمایش به صورت تمام صفحه

اینکه اِیدن پیرس (Aiden Pearce) یا مارکوس هالووی (Marcus Holloway) حضور پر رنگی در این نسخه خواهد داشت یا اینکه با شخصیت اصلی کاملاً جدیدی طرف خواهیم بود هنوز مشخص نیست و با دانستن این که سونی در E3 حضور پیدا نمی‌کند، حالا زمان بسیار مناسبی است تا Ubisoft به گیمرها نشان دهد که توانایی پر کردن این خلع ایجاد شده در نمایشگاه را دارند.

درمورد این یافته جدید چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان Watch Dogs 3 یکی از عناوین روز عرضه‌ی نسل بعد خواهد بود یا فکر می‌کنید ممکن است حتی دیرتر از این منتشر شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.