The Farm 51 از عنوان Chernobylite در سبک وحشت و بقا رونمایی کرد + تصاویر و نمایش هیجان‌انگیز بازی

The Farm 51 از عنوان Chernobylite در سبک وحشت و بقا رونمایی کرد + تصاویر و نمایش هیجان‌انگیز بازی

Chernobylite عنوان جدیدی در سبک وحشت و بقا است که توسط استودیو لهستانی The Farm 51، سازنده Get Even و World War 3، ساخته می‌شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، اولین نمایش این عنوان هیجان‌انگیز و امیدوار کننده امروز منتشر شد. عرضه Chernobylite فعلا تنها برای PC جهت عرضه در پاییز سال جاری تایید شده است اما تیم سازنده به عرضه بازی بر روی کنسول‌ها نیز علاقه نشان داده است.

"26 آوریل، 1:23 صبح به زمان اکراین. دقیقا در چنین روز و ساعتی فاجعه هسته‌ای چرنوبیل آغاز شد. هسته ذوب شده رآکتور سوخته شماره 4 در ترکیب با دیگر مواد شیمیایی آلودگی رادیواکتیوی شدیدی را ایجاد کرد که نمونه آن هرگز در خارج از چرنوبیل دیده نشده بود."

"ما قرار است داستان Chernobylite را برای شما روایت کنیم: داستانی از توطئه، وحشت، تلاش برای بقا، عشق و دغدغه در قالب یک بازی ویدیویی."

"اما این همه ماجرا نیست. ما یک تیم بازی‌سازی لهستانی هستیم که با سفر به منطقه ممنوعه چرنوبیل مدت زمان زیادی را به جمع آوری اطلاعات و دانش لازم برای ساخت تجربه‌ای تمام عیار در سبک وحشت و بقا از فاجعه چرنوبیل اختصاص داده است. ما می‌خواهیم داستانی عمق و احساسی، تجربه‌ای درگیر کننده، هیجان‌انگیز و ترسناک و از نظر گرافیکی، به لطف موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 و تکنولوژی اسکن سه بعدی (که پیش از این در Get Even استفاده شد)، خیره کننده و وفادار به محیط‌های واقعی را برای شما به ارمغان بیاوریم."

به زودی جزئیات بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>