EA نیمه سوم سال مالی دشواری داشته است؛ امید به Apex Legends برای آینده و انتظار فروش 6 میلیونی از Anthem در عرض یک و نیم ماه

Anthem

EA اعلام کرد نیمه سوم سال مالی 2018 وضعیت دشواری را برای این شرکت به‌وجود آورد اما برنامه دارد تا عناوینی مثل Anthem و Apex Legends در آینده باعث رشد درآمد و بهتر شدن وضعیت شوند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، روز جاری EA گزارش مالی اولیه نیمه سوم سال 2018 را منتشر کرد. با اینکه به‌نظر می‌رسد آمار به‌دست آمده نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته بهتر شده باشد، انتظارات آن‌ها بر آورده نشده است. اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، گفت:

"صنعت بازی‌های ویدیویی در سالی از رقابت‌های شدید و تغییرات تحول‌آمیز به رشد خود ادامه داد. نیمه سوم سال 2018 برای EA دشوار بوده و عملکرد در حد انتظارت خودمان را نداشتیم. اکنون می‌خواهیم با استفاده از نقاط قوت خود به بهبود بخش اجرایی و ارائه بازی‌های جدید بزرگ به‌همراه خدمات بلند مدت برای بازیکنان تمرکز کنیم. ما بابت Apex Legends، عرضه Anthem در آینده نزدیک و فهرست عمیقی از تجربه‌هایی که تا سال مالی آینده منتشر می‌کنیم بسیار هیجان‌زده هستیم."

عناوینی که در نیمه سوم ناامید کننده EA (طبق توصیف این شرکت) منتشر شدند، شامل Battlefiled V و Command and Conquer: Rivals می‌شوند. این در حالی است که Battlefield V توانست فروش 7.3 میلیونی داشته باشد اما باز هم در حد انتظارات EA نبود.

بلیک یورگنسن، مدیر عامل اجرایی و رئیس مالی EA، بازی FIFA را به عنوان یک موفقیت برای این شرکت توصیف کرد و طی سال گذشته، پرفروش‌ترین بازی کنسولی اروپا بوده و تعداد مسابقات انجام شده در بخش Ultimate Team افزایش سالانه 15 درصدی داشته است.

EA همچنین انتظار دارد Anthem تا پایان ماه مارس، یعنی در عرض یک و نیم ماه بتواند فروشی بین 5 الی 6 میلیونی داشته باشد. علاوه بر این، مدیریت آن‌ها حتی افزود از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای قصد کسب پول بیشتری دارند که EA آن را "خدمات زنده" می‌نامد.