بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به‌زودی به نمایش گذاشته می‌شود؛ مدیران EA آن را استثنائی می‌دانند

Star Wars Jedi: Fallen Order

در طول جلسه مالی EA، این شرکت مجددا تایید کرد که Star Wars Jedi: Fallen Order همچنان برای عرضه در پاییز سال 2019 برنامه‌ریزی شده است. مدیران EA هم اخیرا توانستند نسخه پیش‌نمایش آن را تجربه کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، اندرو ویلسون به عنوان مدیر عامل EA، در رابطه با این بازی گفت "علاوه بر Apex Legends، تیم دیگری در Respawn وظیفه انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در پاییز دارد. کارگردان سابق God of War رهبری تیم توسعه‌دهنده بازی را بر عهده گرفته و تیمی متشکل از کهنه‌کاران بزرگ‌ترین عناوین اکشن ماجراجویی این صنعت هستند. این عنوان به مدت طولانی در دست ساخت بوده و اخیرا خود من هم به تجربه آن پرداختم و باید بگویم به‌طرز خیره‌کننده‌ای پیش‌ می‌رود. بازی واقعا فانتزی تبدیل شدن به یک Jedi را در خود دارد و به‌زودی چیزهای بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت."

بلیک یورگنسن، مدیر مالی EA نیز در ادامه افزود "با نگاه به Apex Legends می‌توان فهمید که چه توسعه‌دهندگان ارزشمندی در Respawn حضور دارند. این تیم و عنوانی که ساخته‌اند و سطح نوآورانه آن استثنائی هستند. تا چند ماه آینده می‌توانید بازی Star Wars را ببینید و من فکر می‌کنم مغز شما با دیدن آن منفجر خواهد شد. ما هفته گذشته بالای 20 دقیقه از آن را تجربه نمودیم و در زمینه سطح بهینه‌سازی، عمق و زندگی کردن در دنیای Star Wars به عنوان یک Jedi، استثنائی است و معتقدم مردم از تماشای آن حیرت‌زده می‌شوند."

Star Wars Jedi: Fallen Order باید اولین بازی Respawn باشد که با استفاده از موتور Frostbite ساخته می‌شود (تمام بازی‌های Titanfall و همچنین Apex Legends با استفاده از موتور شرکت Valve یعنی Source ساخته شده‌اند). چیز زیادی از این بازی نمی‌دانیم، به جز اینکه یک عنوان تک‌نفره سوم شخص اکشن ماجراجویی با داستانی اوریجینال در رابطه با یک Jedi Padawan است که سعی بر زنده ماندن در وقایع بعد از Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith دارد.