اشاره احتمالی EA به عرضه سرویس EA Access بر روی PS4

اشاره احتمالی EA به عرضه سرویس EA Access بر روی PS4

Electronic Arts اخیرا به عرضه سرویس اشتراکی خود بر روی یک پلتفرم جدید اشاره کرد، این سرویس مشخصا EA Access است و پلتفرم مورد اشاره نیز احتمالا PlayStation 4. مدیر Electronic Arts در جریان جدیدترین گزارش مالی این شرکت گفت، "در سال پیشِ‌رو، برنامه داریم که یک سرویس اشتراکی را به یکی از پلتفرم‌های اصلی بیاوریم."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، جزئیات دقیق این برنامه EA هنوز اعلام نشده اما در دسترس قرار گرفتن EA Access بر روی PlayStation 4 محتمل‌ترین حدس است چرا که PS4 بی‌شک یک "پلتفرم اصلی" است و EA Access هم یکی از سرویس‌های اشتراکی EA.

EA Access در سال 2014 بر روی Xbox One و دو سال بعد نیز تحت عنوان Origin Access بر روی PC در دسترس قرار گرفت. نماینده Sony در سال 2014 اعلام کرد که "EA Access آن اندازه که مشتریان PlayStation انتظار دارند، ارزش ندارد."

"فکر نمی‌کنیم درخواست پرداخت 5 دلار اضافه از طرفداران برای این برنامه اختصاصی EA برای گیمرهای PlayStation منفعت زیادی داشته باشد."

به هر حال ممکن است بعد از گذشته 5 سال نظر Sony نسبت به EA Access تغییر کرده باشد.

EA Access یک سرویس اشتراکی، ماهانه 5 دلار یا 30 دلار برای اشتراک سالانه، است که به مشترکین خود اجازه دسترسی به مجموعه‌ای در افزایش از بازی‌های رایگان را داده و همچنین تخفیف‌هایی را نیز برای تمامی محتوای دیجیتالی EA در نظر می‌گیرد. علاوه بر این اعضای این سرویس همچنین می‌توانند بازی‌های آینده EA را پیش از موعد رسمی عرضه تجربه کنند.