بازی جدیدی از شخصیت Alice در دست ساخت است

بازی جدید Alice در دست ساخت است

آخرین بازی که از سری محبوب Alice in Wonderland منتشر شده مربوط به 8 سال پیش بوده است. این بازی که Alice: Madness Returns نام داشت برای PC ، PS3 و Xbox 360 منتشر شد و در مجموع هم بازی موفقی بود و طرفداران Alice را راضی کرد. مدت زیادی است که طرفداران Alice منتظر بازی جدید این سری هسنتد و با توجه به خبر منتشر شده به نظر می‌رسد سرانجام انتظار آن‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook، حال به تازگی آقای امریکن مک‌گی (American McGee)، در وبلاگ شخصی خود خبر از ساخت ادامه‌ی این سری با نام Alice: Asylum داد. وی در وبلاگ خود این خبر را با پست زیر منتشر کرده است:

"امریکن با تمام توان مشغول کار برروی طراحی بازی و داستان ماجراجویی پیش روی Alice است. Alice: Asylum قرار است پیش درامدی برای بازی بعدی سری American McGee’s Alice باشد و داستان رو به‌ رو شدن آلیس جوان با مشکلات روانی پس از دست دادن خانواده‌اش را روایت کند."

البته هنوز بازی در مراحل اولیه توسعه‌ی خود است و تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده است. فاصله‌ی زیادی تا انتشار این بازی باقی مانده است و به نظر می‌رسد طرفداران این بازی که به گفته سازندگان بازی که قصد دارند این بازی را در سال 2021 عرضه کنند، باید دو سال دیگر برای ادامه‌ی ماجراجویی‌های Alice صبر کنند.