به گفته‌ی BioWare دموی Anthem به خوبی اجرا می‌شود اما عاری از مشکلات نیست

به گفته‌ی BioWare دموی Anthem به خوبی اجرا می‌شود اما عاری از مشکلات نیست

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، به گفته چاد رابرتسون (Chad Robertson)، یکی از اعضای اصلی BioWare، همه‌ی افراد حاضر در BioWare تمام طول هفته را مشغول برطرف کردن مشکلات دموی بازی بودند تا از کیفیت دموی بازی اطمینان پیدا کنند. تمام دغدغه‌ی استودیو این بود که تغییراتی که در دمو صورت می‌گیرد باعث بهبود دموی بازی شود و تجربه‌ی متفاوتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد و کسب اطمینان از اینکه این تغییرات باعث شود تا مشکلات دمو کمتر شوند. وی نیز این قول را داد که BioWare تمام پیش بینی‌های لازم را برای تعداد کاربران بازی کرده تا سرورهای بازی دچار مشکل نشوند و کاربران بدون مشکل به بازی بپردازند.

"اگر افرادی بیشتر از پیش بینی ما به تجربه‌ی بازی بپردازند، ما سیستم هایی برای کنترل نرخ ورودی بازیکنان داریم تا برای کاربران مشکلی به وجود نیاید و ما فرصت افزایش ظرفیت‌های سرورهای خود را داشته باشیم."

وی همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خود عنوان کرد که بعضی از اصلاحاتی که صورت گرفته تنها در نسخه نهایی و لانچ بازی حاضر خواهد بود و در نسخه‌ی دمو خبری از آن‌ها نخواهد بود.

BioWare این فرصت را دارد تا با این دمو بتواند توجه همه‌ی کاربران را به خود جذب کند و همچنین طرفداران خود را راضی نگه دارد. دموی بازی Anthem هم اکنون برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One در دسترس است. نسخه‌ی نهایی بازی نیز قرار است در تاریخ 3 اسفند برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One عرضه شود.