تعداد مشترکین سرویس Nintendo Switch Online به بیش از 8 میلیون کاربر رسید

Nintendo Switch

شهریور ماه امسال بود که سرویس آنلاین Nintendo Switch پس از چندین بار تاخیر بالاخره منتشر شد و در دسترس کاربران این کنسول قرار گرفت و حالا با گذشت 5 ماه از عرضه این سرویس تعداد مشترکین آن به بیش از 8 میلیون نفر رسید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamespot در آخرین گزارش مالی منتشر شده از کمپانی Nintendo تعداد مشترکین این سرویس آنلاین 8 میلیون حساب کاربری اعلام شده است. مطابق اعلام Nintendo این آمار شامل حساب هایی که از خدمات آزمایشی رایگان استفاده می‌کنند نمی شود اما شامل همه اشتراک های خانوادگی می‌شود که همه کاربران آن از یک اشتراک استفاده می‌کنند.

شونتارو فوروکاوا، رئیس کمپانی Ninendo، در قسمتی از این گزارش درباره این سرویس می‌گوید:

"Nintendo Switch Online شروع خوبی داشته است. در راستای هدف فراهم کردن بازی‌ها، امکانات و سرگرمی های بیشتر ما بر روی گسترش امکانات این سرویس کار می‌کنیم."

اگرچه در این گزارش درباره نحوه گسترش این سرویس صحبت نشده اما در خلال گزارش به بازی های معرفی نشده‌ای اشاره شده است که به نظر می‌رسد برای این سرویس مناسب باشند. بازی‌هایی که احتمالا باید آنلاین باشند. همچنین شایعاتی درباره امکان عرضه بازی های کنسول SNES بر روی این سرویس وجود دارند که البته Nintendo هیچکدام از آنها را تایید نکرده است.

با شباهتی بسیار به سرویس های PlayStation Plus و Xbox Live، سرویس NSO امکان تجربه آنلاین بازی‌ها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. البته این سرویس امکانات دیگری نظیر امکان بک آپ گرفتن دیتای ذخیرهشده بر روی فضای ابری و دسترسی انحصاری به بازی های NES نیز در اختیار مشترکینش قرار می‌دهد.