شایعه: به‌زودی یک نسخه رایگان از Titanfall با حالت بتل رویال معرفی خواهد شد

شایعه: به‌زودی یک نسخه رایگان از Titanfall با حالت بتل رویال معرفی خواهد شد

با توجه به شایعات و گزارش‌های اخیر به نظر می‌رسد که شرکت Electronic Arts قصد معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ی جدید از سری محبوب Titanfall را دارد که قرار است دارای حالت بتل رویال باشد و همچنین به صورت رایگان در دسترس قرار بگیرد.

به گزارش پردیس گیم، اخیرا جرمی هامبلی (Jeremy Hambly) که مجری یکی از معروف‌ترین کانال‌های گیمینگ یوتیوب با نام TheQuartering می‌باشد، اعلام کرده است که شرکت Electronic Arts اطلاعاتی را در رابطه با نسخه‌ی جدید بازی Titanfall در اختیار او قرار داده است. او گفته این بازی که به طور رایگان منتشر می‌شود و حالت بتل رویال هم دارد، در روز دوشنبه‌ی این هفته یعنی 4 فوریه (15 بهمن) معرفی خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که نسخه‌ی بتل رویال Titanfall در پایان روز معرفی خود، در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاوه بر آن او گفته است که دو نفر از استریمرهای معروف یعنی Shroud و Dr. DisRespect این بازی را در رویدادی تجربه کرده‌اند. علاوه بر آن اطلاعات بیشتری نیز در رابطه با این بازی به اشتراک گذاشته شده که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

  • نام رسمی این بازی Apex Legends و از آنجایی که این بازی مربوط به سری Titanfall است، احتمالا نام کاملش Titanfall: Apex Legends می‌باشد.
  • توسعه دهنده‌ی این بازی استودیوی Respawn Entertainment می‌باشد.
  • گیم پلی این بازی ترکیبی از بخش بتل رویال عنوان Call of duty: Black Ops 4 که Blackout نام دارد و Rainbow 6: Siege می‌باشد.
  • هر تیم در این بازی حداکثر 3 عضو دارد و برای شروع بازی حداقل 20 تیم باید به آن راند وارد شوند.
  • بازی شامل شخصیت‌های مختلف خواهد شد که هر کدام ویژگی‌هایی دارند.
  • هر نقشه از 60 بازیکن به طور همزمان پشتیبانی خواهد کرد.
  • برای خرید مواردی چون اسلحه، اسکین و سایر محتویات باید از پرداخت درون برنامه‌ای بازی استفاده کنید.

در پایان هم اعلام شد که تمام این اطلاعات قطعی نیستند و احتمال ایجاد تغییراتی در محتویات بازی وجود دارد.

نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما این بازی واقعی است؟ آیا برای تجربه‌ی آن هیجان دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.