Resident Evil 2 Remake ظرف دو روز به پرفروش‌ترین بازی فیزیکی ماه ژانویه در بریتانیا تبدیل شد

Resident Evil 2 Remake

بازی Resident Evil 2 Remake شروع موفقیت‌آمیزی برای Capcom داشته و در مناطق زیادی رتبه اول جدول‌ها را به خود اختصاص داده است. این ناشر اوایل هفته جاری اعلام کرد 3 میلیون نسخه را به فروشگاه‌های جهان ارسال نموده که ظاهرا مقدار زیادی از آن‌ها مورد استقبال مردم بریتانیا قرار گرفت.

به گزارش پردیس گیم، با توجه به داده‌های GfK/Ukie، بازی Resident Evil 2 فقط دو روز از ماه ژانویه را در فروشگاه‌ها قابل خریداری بود اما با این حال توانست به پرفروش‌ترین عنوان فیزیکی این ماه تبدیل شود. در حالی که شاید بتوان گفت رقبای بزرگی مانع مسیر آن نبودند، اما در هر صورت کنار زدن عناوینی مثل FIFA 19 و Red Dead Redemption 2 که بارها رتبه‌های نخست جدول را به خود اختصاص می‌دادند، توسط یک بازی 21 ساله کار تحسین بر انگیزی است.

در رابطه با عناوین تازه عرضه شده هم می‌توان به بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از استودیوی Bandai Namco اشاره کرد که با قرار گیری در رتبه 13 کار خود را آغاز نمود. با این وجود که این بازی موفق نشد در بین 10 بازی پرفروش جدول قرار گیرد، باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که عناوین قبلی این سری حتی وارد جدول کلی هم نمی‌شدند.

Tales of Vesperia: Definitive Edition هم با رتبه 36 فروش خود را شروع کرد که نسخه‌های قبلی این بازی هم مانند Ace Combat کلا وارد جدول ماهانه نشده بودند.

در ادامه می‌توانید لیست 10 بازی پرفروش ماه ژانویه 2019 در بریتانیا را مشاهده کنید:

1- Resident Evil 2
2- Red Dead Redemption 2
3- FIFA 19
4- New Super Mario Bros U Deluxe
5- Call of Duty: Black Ops 4
6- Super Smash Bros Ultimate
7- Mario Kart 8 Deluxe
8- Battlefield V
9- Forza Horizon 4
10- Grand Theft Auto V