توییت EA برای راهنمایی بازیکنان نسبت به زمان دسترسی به دمو و نسخه نهایی Anthem خشم طرفداران را برانگیخت

توییت EA برای راهنمایی بازیکنان نسبت به زمان دسترسی به  دمو و نسخه نهایی Anthem خشم طرفداران را برانگیخت

حساب توییتر EA Help امروز توییتی را به بعنوان راهنمای زمان دسترسی به دمو و نسخه نهایی عنوان Anthem منتشر کرد. این توییت تاکنون واکنش منفی اغلب طرفداران این بازی مورد انتظار را به همراه داشته است.

به گزارش پردیس گیم، توییت مورد اشاره جدولی را به اشتراک گذاشته که جزئیات چگونگی دسترسی بازیکنان به نسخه نهایی Anthem و دموی این بازی که برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده را توضیح می‌دهد.

این توییت در نگاه اول بیشتر به راهنمای حل یک معمای منطقی شباهت دارد اما به زمان عرضه دمو، نسخه دسترسی زودهنگام، نسخه محدودیت زمان دار و نسخه نهایی بازی را اشاره دارد.

توییت EA برای راهنمایی بازیکنان نسبت به زمان دسترسی به  دمو و نسخه نهایی Anthem خشم طرفداران را برانگیخت

شاید EA با انتشار این توییت سعی داشته ذهن بازیکنانی که نسخه Legion of Dawn را با قیمت 70 پوند خریداری کرده‌اند را از این حقیقت که به نسخه دسترسی زودهنگام یا نسخه زمانی 10 ساعته دسترسی نخواهند داشت، منحرف کند. حتی Xbox One یا PC گیمرهایی که اشتراک EA/Origin Access را در اختیار دارند و قرار است به نسخه زمانی 10 ساعته دسترسی داشته باشند نیز تجربه کاملی از این نسخه نخواهند داشت و تنها کاربران Origin Access Premier می‌توانند نسخه کامل بازی پیش از موعد عرضه تجربه کنند.

Anthem جمعه، ۳ اسفند ۱۳۹۷ بر روی PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

این اقدام EA واکنش اغلب منفی طرفداران به همراه داشته است. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟