رئیس باشگاه لیورپول نگران است که نسل جوان Fortnite را به فوتبال ترجیح دهند

fortnite

رئیس حال حاضر باشگاه لیورپول آقای "پیتر مور" Peter Moore برای گیمرها چهره‌ای شناخته شده است. او فعالیت خود در صنعت گیم را از شرکت Sega و ریاست آن آغاز کرد. سپس به عنوان معاون و مدیر عملیات به بخش XBOX و شرکت مایکروسافت پیوست. آخرین فعالیت او در این صنعت، ریاست شرکت EA بود.

در ماه ژوئن 2017(خرداد ماه 1396) "پیتر مور" ریاست باشگاه فوتبال لیورپول را بر عهده گرفت که این سمت، آرزوی بچگی و دیرینه‌ی او بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، حال او طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی Arabian Business magazine درباره‌ی نگرانی خود از انتخاب Fortnite به جای فوتبال توسط نسل جوان صحبت کرده است:

"90 دقیقه مدت زمان زیادی برای یک مرد جوان برای نشستن بر روی مبل است(منظور تماشای فوتیال می‌باشد). هنگامی که من به تماشاگران و کسانی که از طریق تلویزیون فوتبال را دنبال میکنند توجه میکنم، به عنوان رئیس یک باشگاه ورزشی نگران این هستم که نتوانم به نسل آینده تکیه کنم. اگر ما به عنوان یک باشگاه مهارت‌های مربوط به تکنولوژی را بنا نکنیم، طرفداران جوان خود را از دست خواهیم داد. امروزه افراد مدت زمان کمی برای انجام کارهای مختلف در 24 ساعت دارند و فقط برای Fortnite ساعت‌های زیادی صرف می‌شود.

ما صنعتی هستیم که نیاز دارد تکنولوژی را تحت کنترل درآورد تا مطمئن شویم نسل جوانی که در حال رشد است و علاقه‌ای به فوتبال ندارد را از دست ندهیم. ما باید محتوا را در مدت زمان 30-90 ثانیه‌ای دسته‌بندی کنیم تا آن‌ها را مشغول نگه داریم."

هم‌چنین "مور" به راهکارهایی که از طریق صنعت گیم آموخته و به کار بردن آن‌ها برای طرفداران باشگاه خود، اشاره کرده است:

" من نام شما، جنسیت شما، آدرس ایمیلتان و شماره‌ی کارت اعتباریِ متعلق به شما را می‌خواهم. این کار چه بهایی دارد؟ هم‌چنین شما به عنوان یک طرفدار مادام‌العمر چه ارزشی برای من دارید؟

این چیزی است که در بازی‌های ویدئویی یاد گرفتم. من می‌توانم مسائل زیادی را درباره‌ی بازیکنان مشخصی مطرح کنم اما اگر شما تنها به "محمد صلاح" علاقه‌مند هستید و من این را ندانم پس خدمت‌رسانیِ من تلف شده و بی‌ارزش است. ممکن است که شما از "جورجینیو واینالدوم" خوشتان بیاید؛ هر چه قدر بیشتر درباره‌ی شما بدانیم، می‌توانیم خبرهای زیادی درباره‌ی این بازیکن نشر دهیم که شما را وادار به کلیک کردن بر روی آن‌ها می‌کند. نکته‌ی اصلی این می‌باشد که من نیاز دارم تا بدانم شما چه کسی هستید."

fortnite

بازی Fortnite یکی از موفق‌ترین عناوین صنعت گیم می‌باشد که پلیرهای زیادی را درگیر خود کرده است؛ تا جایی که NETFLIX می‌گوید رقابت با FORTNITE برای به دست آوردن زمان نمایش سخت‌تر از رقابت با HBO است. این بازی بر روی PC، PS4، Xbox One، Android، IOS، Nintendo switch و MAC در دسترس می‌باشد.