میازاکی: Sekiro Shadows Die Twice بسیار سخت خواهد بود

Sekiro: Shadows Die Twice

بازی Sekiro Shadows Die Twice زاییده افکار From Software است و همین باعث می‌شود که انتظار یک عنوان آسان یا با سختی متوسط را نداشته باشیم. به گزارش پردیس گیم، میازاکی به عنوان خالق Sekiro، در مصاحبه‌ای با Taipei Game Show تایید کرد این بازی قطعا "فوق‌العاده دشوار" خواهد بود.

در Sekiro Shadows Die Twice یک سیستم احیا وجود دارد که میازاکی گفت نمی‌توان از این ویژگی به‌طور هدف‌مند و همیشه استفاده کرد. برای احیا، منابع خود را مصرف می‌کنید و نمی‌توان دو بار پشت سر هم آن را مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، XP و پول شما در بازی تقسیم می‌شوند و اولی برای مهارت‌ها و دومی برای تهیه آیتم‌ها خواهد بود:

"این یک بازی بسیار سخت خواهد بود. همان‌طور که تصور می‌کنیم، در مبارزه بین نینجاها همیشه خطر مرگ وجود دارد و بازیکنان لحظات نفس‌گیری را تجربه می‌کنند و از یک مبارزه هیجان‌انگیز به سراغ دیگری می‌روند. برای تحقق یافتن چنین چیزی، ما با عنوانی روبه‌رو شدیم که بازیکنان در آن به تعداد زیادی خواهند مرد (می‌خندد)."

شاید از همه جالب‌تر این باشد که میازاکی پیش از این هم تایید کرد که Sekiro Shadows Die Twice پایان‌های مختلفی خواهد داشت و به همین سبب ارزش تکرار آن بالا می‌رود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 2 فروردین ماه سال آینده برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.