Driveclub در مقایسه با دیگر عناوین ریسینگ PS4 بیشترین تعداد بازی کننده را داشته است

Driveclub

مطابق آمار بازی DriveClub از استودیو Evolution بیشتر از همه عناوین ریسینگ PlayStation 4 بر روی این پلتفرم بازی شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از pushsquare باید بپذیریم که PS4 تا به امروز پلتفرم خوبی برای بازی های ریسینگ نبوده است. مانند گذشته هر زمانی که ما می‌خواستیم مطلب "راهنمای خرید بازی های مسابقه‌ای برای PS4" خود را به روز کنیم همواره با کمبود عناوین و بازی‌های این ژانر مواجه می‌شدیم و این موضوع باعث می‌شد تا رقابت چندانی برای حضور در لیست ما وجود نداشته باشد. با این حال عناوین خوب و البته انگشت‌شماری نیز هستند که امکان تجربه بازی های مسابقه‌ای بر روی پلتفرم PlayStation 4 را در اختیار ما قرار می‌دهند.

یکی از این عناوین بازی Driveclub از استودیو Evolution است که مطابق آمار GT Planet بیشتر از همه بازی های مسابقه‌ای بر روی این پلتفرم نسل هشتمی Sony بازی شده است. طبق آماری که PlayStation در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد به طور تقریبی حدود 10.5 میلیون نفر در سرتاسر جهان این عنوان را تجربه کرده اند.

اگر چه باید یادآور شویم که در سال 2015 نسخه رایگان این بازی در اختیار کاربران PlayStation Plus قرار گرفته است که در مقایسه با Gran Turismo Sport که در حال حاضر تعداد بازیکنان آن به 6.6 میلیون نفر رسیده، برای این عنوان برتری ایجاد کرده است.

عنوان Driveclub در اکتبر 2014 به طور انحصاری بر روی پلتفرم PlayStation 4 عرضه شده است.