گزارش: تاکنون 3 میلیون نسخه از Detroit: Become Human به فروش رسیده است + افزایش تعداد کارکنان استودیوی سازنده

detroit become human

Detroit: Become Human که توسط Quantic Dream توسعه یافته بود، در تاریخ 25 ژانویه 2018(4 خرداد 1397) به طور انحصاری و توسط شرکت محبوب Sony برای PS4 منشر شد. همانطور که می‌دانید این بازی، آخرین همکاریِ استودیوی Quantic Dream با Sony به منظور تولید بازی‌های انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن بود و این استودیو از این پس طی قراردای به ارزش 100 میلیون دلار با شرکت چینی NetEase همکاری خواهد کرد که جزئیات بیشتر را در اینجا می‌توانید مطالعه کنید.

حال بنیان‌گذار استودیوی Quantic Dream و کارگردان عناوینی چون Heavy Rain و Beyond Two Souls به صحبت درباره‌ی Detroit: Become Human و موفقیت‌های تجاری آن در بازار آسیا و جهان پرداخته است:

"ما میخواستیم که Detroit: Become Human یک تجربه‌ی تأمل‌برانگیز باشد و گریزی نیز به مسائل مهم و حساس دنیای واقعی بزند. هم‌چنین انتظار می‌رفت که در رابطه با این بازی، نوعی دو دستگی بین منتقدان و مطبوعات ایجاد شود اما عقیده‌ی ما این است که هیچ رسانه‌ای تنها از طریق رضایت عمومی نمی‌تواند پیشرفت کند. یقینا Detroit برای برخی از مردم موضوعی بنیادین می‌باشد و مهم‌ترین نکته برای ما بازخوردی شگفت‌انگیز از سوی گیمرها بود که Detroit: Become Human را به بزرگترین موفقیت تجاریِ استودیوی ما تبدیل می‌کند. پس از گذشت 8 ماه از انتشار، نزدیک به 3 میلیون نسخه از این عنوان انحصاریِ PS4 در جهان به فروش رسیده؛ فروش این بازی در ژاپن و آسیا بسیار چشمگیر بوده است. بعلاوه این بازی امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرد؛ به عنوان مثال در وبسایت متاکریتیک یوزر اسکور 87% برای Detroit: Become Human به ثبت رسیده که آن را از این حیث در رتبه‌ی هفتم بهترین انحصاری‌های PS4 در سال 2018 و در جمع 20 بازیِ برتر PS4 از دیدگاه کاربران در طول نسل هشتم قرار می‌دهد. جامعه‌ی کاربری که این بازی را حمایت می‌کند شگفت‌انگیز بوده و ما بسیار ار اینکه جدیدترین محصولمان مردم دنیا را در کنار هم قرار داده، خوشحال بوده و قدردانِ آن هستیم"

در ادامه "کیچ" به افزایش تعداد کارکنان Quantic Dream و پروژه‌های آینده‌ی این استودیو اشاره‌هایی داشت:

"ما هم‌اکنون در حال استخدام نیرو برای تمام رشته‌ها از جمله تهیه و تولید، برنامه‌نویسی، طراح بازی و طراحی هنری می‌باشیم. ما به دنبال افرادی با استعداد که خواهان کار بر روی پروزه‌های جاه‌طلبانه هستند، میگردیم. حداکثر تعداد کارکنانی که بر روی Detroit: Become Human کار کردند 200 نفر بوده و هدف ما افزایش این عدد به 300 است."

detroit become human

Detroit: Become Human توانست از 103 نقد امتیاز 78 را در وبسایت متاکریتیک ثبت کند. این بازی هم‌اکنون به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس است. هم‌چنین شما عزیزان می‌توانید موسیقی متن بازی های استودیوی QUANTIC DREAM (کاملترین نسخه ها) را از اینجا دانلود کنید.