شایعه: Resident Evil 8 در دست ساخت قرار دارد؛ زاویه دید دوباره سوم شخص خواهد شد

به دنبال موفقیت گسترده عنوان Resident Evil 7: Biohazard، همه ما می‌دانستیم که ساخت بازی بعدی از این سری محبوب رخ خواهد داد و فقط مسئله اصلی مراحل توسعه و زمان مورد نیاز می‌باشد. در هر حال اطلاعات اولیه و تازه‌ای که به دست ما رسیده است، خبر از بازگشت به حالت عادی سری و قرض گرفتن المان‌های متعدد از بازسازی اخیر RE 2 می‌دهند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Twisted Voxel، در حال حاضر Resident Evil 8 مراحل ساخت را طی می‌‌کند اما در فاز اولیه و آغازین قرار دارد. این خبر و اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید، توسط شخصی به نام Evil VR منتشر شده است که با منابع داخلی Capcom ارتباط دارد. شخص مذکور قبلاََ شایعه عرضه دمو Resident Evil 2 را اعلام کرده بود که در نهایت درست از آب در آمد.

اول از همه، Evil VR به این نکته اشاره می‌کند که "بازی در جزیره‌ای متروکه مشمول یک آزماشگاه مخفی روایت می‌شود" و داستان بر روی برملا کردن "حقیقت خلق Eveline و سایر سلاح‌های بایوشیمیایی" تمرکز خواهد داشت.

همچنین منبع به این نکته اشاره کرد: "یک سری ایده از نسخه 3.5(Hook-man) برای 8 قرض گرفته شده و شامل تعقیب و گریز‌هایی مانند Tyrant و Nemesis نیز خواهد شد. از طرف دیگر توهمات متعدد نقش بزرگی را در بازی ایفا خواهد کرد و بازیکن همواره واقعیت و خیال را تشخیص نخواهد داد."

اما باید این را بدانید، از آن‌جایی که بازی در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد بنابراین شرکت Capcom همچنان در فاز تصمیم‌گیری قرار دارد. آن‌ها همچنین در حال بررسی هستند که بازی بعدی را یک اسپین-آف اعلام کنند و یا این که آن را رسماََ RE8 بنامند.

تنها چیزی که با توجه به موفقیت RE2 به نظر پابرجا خواهد بود، برگشت به زاویه دید سوم شخص می‌باشد.

به نظر می‌رسد مراحل ساخت RE8 در زمان نامعلومی در سال گذشته آغاز شده است، احتمالاََ زمانی که تمامی DLCهای RE7 منتشر شدند.

از طرفی در سال گذشته بود که تهیه‌کننده‌ی اجرایی عنوان Resident Evil 7: Biohazard، آقای "جون تاکیوچی" (Jun Takeuchi) در آخرین ویدیوی منتشر شده از سری ویدیوهای که مربوط به ساخت این عنوان می‌باشند، از آینده‌ی این سری صحبت کرده است. او اعلام کرد که تیمش در شرکت Capcom، ایده‌پردازی درباره‌ی Resident Evil 8 را شروع کرده‌اند.

او گفته است: "برنامه‌هایمان برای نسخه‌ی بعدی در جریان هستند و زمانی که بازی را ببینید ممکن است فکر کنید که خیلی نسبت به Resident Evil 7 متفاوت است." او همینطور به نسخه‌ی بعدی، و نسخه‌های دیگرِ بعد از آن هم اشاره کرده است که می‌توان از آن نتیجه گرفت که شرکت Capcom هنوز اعتقاد دارد که این سری آینده‌ای طولانی پیش‌روی خود خواهد داشت.

همچنین یک کاربر در یکی از فروم‌های مادینگ Resident Evil اعلام کرد، مدل شخصیت کریس ردفیلد در میان فایل‌های RE 2 Remake پیدا می‌شود. جالب است بدانید این مدل دقیقاََ همان قیافه کریس ردفیلد در Resident Evil 7 می‌باشد که برای مدت کوتاهی توانستیم آن را ببینیم.(البته داخل محتوای اضافه Not A Hero نقش بسیار بزرگ‌تری را ایفاد کرد.)

لازم به ذکر است که موفقیت Resident Evil 2 تا اینجای کار به حدی بوده که توانسته پس از ژانویه‌ی 2017 که یکی دیگر از عنوان‌های همین سری منتشر شد، بزرگ‌ترین فروش در روز عرضه را به خود اختصاص دهد. Resident Evil 7 که چند سال پیش در همین ماه عرضه شد توانست به ریشه‌های این سری بازگردد و ترس از محیط‌های بسته و مبارزات پُر از زامبی را به نمایش بگذارد و داستان خود را با انتشار DLCهای مختلف ادامه دهد. طبق سوابق فروش فیزیکی بازی‌ها، Resident Evil 2 دقیقاً نتوانسته به میزان فروش Evil 7 دست پیدا کند ولی بسیار به آن نزدیک شده است.

Resident Evil 2 Remake در حال حاضر برای سه پلتفرم PC،PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد.

نظر شما چیست؟ شما آینده‌ی این سری محبوب را چگونه می‌بینید؟