Sekiro: Shadows die Twice دارای پایان‌های داستانی متفاوت خواهد بود

Sekiro: Shadows die Twice دارای پایان‌های داستانی متفاوت خواهد بود

زمان چندان درازی تا روز انتشار عنوان جدید "هیدتاکا میازاکی" یعنی Sekiro: Shadows Die Twice نمانده و طرفداران کارهای این بازی‌ساز افسانه‌ای بدون شک در انتظار چالش‌های جدید و متفاوتی هستند که عنوان جدید این کارگردان برای‌شان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech به تازگی میازاکی، مدیر و کارگردان اصلی استودیو From Software در کنفرانس Taipei Game Show 2019 حضور داشته و پس از کنفرانس مورد مصاحبه قرار گرفته است، او در این مصاحبه علاوه بر ارائه اطلاعاتی کلی از ساخته جدید خود، تاکید کرد که Sekiro: Shadows Die Twice دارای پایان‌های داستانی مختلفی خواهد بود و در مقایسه با پایا‌ن‌های متفاوتی که در برخی عناوین گذشته‌ی این شخص شاهد بودیم، این‌بار این پایان‌های داستانی به شیوه جالبی با یکدیگر مرتبط هستند.

میازاکی همچنین ادعا کرد که بازی ارزش تکرار بسیار زیادی دارد و بازیکن با هر دور شروع دوباره‌ بازی، چالش‌های دشوارتری را تجربه خواهد کرد. در حال حاضر این عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین و موردانتظارترین عناوین سال محسوب می‌شود و گیمر‌های بسیاری در انتظار تجربه چالش‌‌های بی‌شمار آن هستند. Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 2 فروردین برای سه پلتفرم PC، XOne و PS4 منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این عنوان چیست؟ آیا شما نیز همچون بسیاری دیگر، مشتاق تجربه این بازی در همان روز‌های اول انتشار هستید؟