بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس PS Plus مشخص شدند؛ ماهی فوق العاده جذاب (آپدیت شد)

بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس PS Plus مشخص شدند؛ ماهی فوق العاده جذاب

اکنون در آخرین روزهای ماه ژانویه سال جدید میلادی هستیم و بازهم مانند هر ماهی شاهد مشخص شدن بازی‌های رایگان جدید سرویس‌های مختلف گیمینگ هستیم. شرکت Sony Interactive Entertainment هم این ماه بازی‌های رایگان جدیدی را برای سرویس PlayStation Plus معرفی کرده است، اما این بازی‌ها با ماه‌های پیشین بسیار متفاوت‌اند و شاهد بازی‌های بسیار خوبی هستیم. همچنین این ماه برای دارندگان کنسول‌های PlayStation 3 و PlayStation Vita بسیار متفاوت‌تر از قبل است، زیرا که این ماه، آخرین ماهی است که آنان می‌توانند بازی رایگانی را از سرویس PS Plus دریافت کنند.

به گزارش پردیس گیم، دو بازی محبوب For Honor و Hitman: The Complete First Season قرار است بازی‌های رایگان ماه فوریه‌ی سرویس PS Plus برای دارندگان کنسول PlayStation 4 باشند. همچنین بازی‌های Gunhouse و Rogue Aces بازی‌های رایگان کنسول PlayStation Vita هستند که برای PS4 هم رایگان می‌شوند.

علاوه بر آن دو بازی Divekick و Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots بازی‌های رایگان کنسول PS3 خواهند بود.

For Honor (PS4)

-Hitman: The Complete First Season (PS4)

-Divekick (PS3/ PSV)

-Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)

-Gunhouse (PS4/ PSV)

-Rogue Aces (PS4/ PSV)

آپدیت: شرکت Sony همچنین اعلام کرد که در اوایل ماه آینده فضای ذخیره سازی ابری بازی‌ها برای مشترکان PlayStation Plus از ده گیگابایت به صد گیگابایت افزایش خواهد یافت.

همانطور که گفته شد، ماه فوریه، آخرین ماهی خواهد بود که دارندگان کنسول‌های PS3 و PS Vita بازی رایگان دریافت خواهند کرد. نظر شما چیست؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.