Overkill’s The Walking Dead تنها برای مدت یک سال و نیم در دست توسعه قرار داشته است

Overkill's The Walking Dead یک عنوان اول شخص شوتر co-op می‌باشد که توسط Starbreeze توسعه یافته است و البته بازی‌ای که نتوانست از نظر جلب توجه طرفداران و فروش عملکرد مورد انتظار را داشته باشد و این برای سازنده بد تمام شده است. عملکرد ضعیف بازی بحث‌های درون‌شرکتی زیادی را به وجود آورده و عرضه نسخه کنسولی نیز با تاخیر مواجه شد و اینطور که به نظر می‌رسد شاید حتی این اتفاق رخ ندهد و خیلی زود بازی به فراموشی سپرده شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، وبسایت معتبر یوروگیمر گزارشی گسترده تهیه کرده است که شامل مصاحبه‌ای با یکی از سازندگان ناشناس بازی می‌شود، در این گزارش روشن‌سازی شد که Overkill's The Walking Dead تنها در 18 ماه توسعه یافته است.

سازنده ناشناس در این باره توضیح داد:

"این بسیار خارق‌العاده است که ما توانستیم چیزی را ارائه دهیم که قابلیت نصب بر روی یک PC را دارد. ما واقعا تلاش کردیم تا حد توان همه چیز را درست کنیم. زمان کم توسعه دلیل اصلی آن است که بازی احساس یک نسخه آلفا را به شما می‌دهد. تنها 1.5 سال وقت داشتیم. این یک نسخه بتا است که در یک سال و نیم توسعه یافته است."

"همه می‌دانستند که بازی قرار است با شکست مواجه شود. همه ما با تمام توان و وجود خود تلاش کردیم و از خودمان برای آن مایه گذاشتیم و بهترین کاری که می‌توانستیم را ارائه دادیم. مهم نیست که یک آشغال را تا چه میزان پولیش کنید، آن همچنان یک آشغال باقی خواهد ماند. بازی قرار نبود بهتر از آن چیزی که هست شود. چندان امید زیادی باقی نمانده بود و آخرین امیدها هم در نهایت به طور کامل نبود شد."

"طراحی هنری عالی اما طراحی فنی کاملا بد است. تنها تکرار و تکرار و تکرار. بازی کاملاََ احساس Payday را القا می‌کند و من فکر نمی‌کنم جامعه بازیکنان چنین چیزی را می‌خواستند. آن‌ها یک چیز کاملا تازه را می‌خواستند و بازی نه تنها تازه نبود بلکه پر از گلیچ و باگ ارائه شد."

بر اساس نظر سازندگان، تمامی مشکلات فنی از آن‌جایی شروع شد که از موتورگرافیکی داخل استودیو یعنی Valhalla که دیگر به درستی کار نمی‌کرد، مجبور شدند به Unreal Engine روی بیاورند که باز هم چیزی را درست نکرد و مشکلات تازه‌ای پدیدار شد.

همانطور که خبر دارید شرکت Starbreeze در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود در مورد آخرین بازی منتشر شده از دنیای The Walking Dead صحبت کرد و البته محور اصلی صحبت آن‌ها نحوه عملکرد بازی به خصوص در فروش و جذب مخاطب بود و به نظر می‌رسد در این چند ماه سازندگان و ناشر چندان راضی نبودند. فروش کمتر از انتظار و درآمد غیر قابل قبول تاثیر قابل توجهی بر روی لاسنس 10 میلیون دلاری از سمت 505Games خواهد داشت و ممکن است شاهد انتشار بازی بر روی کنسول‌ها نباشیم.

Overkill's The Walking Dead برای پلتفرم PC در دسترس قرار دارد، نسخه PS4 و Xbox One برای عرضه در روز هشتم ماه فوریه 2019 در نظر گرفته شده است. البته عرضه نسخه کنسولی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟