تهیه‌کننده Capcom: ساخت Resident Evil 3 Remake تنها با کمک طرفداران رخ خواهد داد

با عرضه بازسازی Resident Evil 2 از سوی شرکت Capcom، این سوال پیش می‌آید که قدم بعدی برای این سری ترسناک بقاء چیست؟ آیا باید منتظر Resident Evil 8 باشیم یا این که نسخه سوم سری به صورت اساسی بازسازی خواهد شد؟ بعید نیست در حال حاضر Capcom در مرحله برنامه‌ریزی و یا حتی مراحل ابتدایی توسعه نسخه بعدی باشد. در هر صورت نمی‌توان علاقه طرفداران به Resident Evil 3: Nemesis را انکار کرد و مطمئناََ Capcom بهتر از هر کسی این موضوع را می‌داند.

خب، اگر شما می‌خواهید چنین اتفاقی رخ دهد، بنابراین باید صدای خود را به آن‌ها برسانید تا Capcom در رابطه با آن مطمئن شود. "یوشیاکی هیرابایاشی"، تهیه‌کننده Resident Evil 2، در مصاحبه‌ای تازه در رابطه با پتانسیل ساخت بازسازی یکی دیگر از نسخه‌های سری Resident Evil صحبت کرد. هیرابایاشی در این باره گفت، دلیل بازسازی نسخه دوم این بود که برای 20 سال طرفداران بازی آن را به یک عنوان شناخته شده تبدیل کردند و این چیزی بود که همه می‌خواستند رخداد آن را مشاهده کنند.

اساساََ، بازسازی شدن Resident Evil 2 بخاطر میل و خواسته طرفداران بود. هیرابایاشی توضیح داد که اگر بازیکنان RE2 Remake را دوست داشتند و خواستار دیدن بازسازی Resident Evil 3 هستند، بنابراین آن‌ها باید باری دیگر صدایشان را به سازندگان و ناشر برسانند، این موضوع در رابطه با تمامی نسخه‌های سری RE صادق است.

به نظر می‌رسد بازیکنان نیز بیشتر از همه نسخه‌ها، خواستار بازسازی RE3 هستند و می‌خواهند Nemesis را با بالاترین جزئیات مشاهده کنند. این بسیار جالب خواهد بود اگر تمامی بازی‌های اولیه سری بازسازی شوند تا هم خاطرات بازیکنان قدیمی زنده شود و هم از طرفی بازیکنان تازه‌وارد با بازی آشنا شوند. Mr. X به اندازه کافی به بازیکنان تنش و استرس وارد کرد،حال نوبت به Nemesis رسیده تا ترس بیشتری به بازیکنان القا کند.

اگرچه Resident Evil 3 منطقی‌ترین بازسازی به نظر می‌رسد اما عنوان Code Veronica نیز ارزش ریمیک شدن را دارد و می‌تواند تجربه جالبی باشد. Resident Evil 4 نیز همچنان از کیفیت خوبی برخوردار است و حتی با کیفیت بهتر و به صورت HD نیز در دسترس قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش "کازونوری کادوی"، کارگردان Resident Evil 2، در مصاحبه‌ای با Complex در رابطه با RE Engine و کمک آن به تحول بازی صحبت کرد و اینکه چگونه تیم سازنده توانست شکل و شمایل مرطوب و خشن را به بهترین شکل ممکن به آن وارد کند.

کادوی در این باره گفت:

"زیبایی داشتن یک موتورگرافیکی درون خانه‌ای، انعطاف به وجود آمده توسط آن است. یکی از اهداف اصلی RE Engine ساده کردن و افزایش سرعت و کارایی می‌باشد که باعث می‌شود در برخی از دستورها صرفه جویی هزینه شود."

"ما می‌توانیم قدرت‌ها و ضعف‌های تیم را ارزیابی کنیم سپس RE Engine را به گونه‌ای به روز رسانی کنیم که بیشترین منفعت را برای تیم داشته باشد. با همین قصد، این ابزار تحسین برانگیزی برای توسعه Resident Evil 2 به حساب می‌آید."

از طرفی بر اساسِ گزارش یکی از کاربران وبسایت Resetera، بازسازی RE2 Remake توانسته است عدد 54000 بازیکن به طور همزمان را ثبت کند، این رقم بسیار بیشتر از 18000 بازیکن همزمانی می‌باشد که Resident Evil 7 کسب کرده بود. RE 2 Remake موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و از سوی بازیکنان و منتقدین نیز تحسین شده است، این موضوع باعث می‌شود احتمال توسعه بازسازی RE 3 بالاتر هم برود.

میانگین نمرات Resident Evil 2 Remake در وبسایت متاکریتیک بر اساس 65 نقد، 91 می‌باشد. از این تعداد نقد 64 تای آن مثبت بوده و تنها 1 عدد نقد منفی می‌باشد. به نظر می‌رسد سریال تلویزیونی فرنچایز Resident Evil توسط Netflix در دست توسعه است که می‌توانید جزئیات آن را در اینجا دنبال کنید. هم‌چنین تریلر زمان انتشار این بازی را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

نظر شما در این باره چیست؟