خالق The Last of Us: سکانس مبارزه آغازین در Resident Evil 4 بهتر از هر عنوان دیگری است

Resident Evil 4 ممکن است سومین عنوان پرفروش سری Resident Evil باشد (پشت سر Resident Evil 5 و 6) اما به اعتقاد افرادی بسیاری، بهترین عنوان سری است، حتی بهتر از Resident Evil 2 دوست داشتنی و در واقع حتی فراتر از آن، Resident Evil 4 هم اکنون در حالی که حدودا 14 از انتشار آن گذشته در صدر لیست برترین عناوین تاریخ برخی از معتبرترین سایت‌ها و مراجع گیمینگ قرار دارد.

به گزارش پردیس‌گیم، اگر تاکنون موفق به تجربه این بازی نشده‌اید، قطعا نمی‌دانید که این بازی سکانس‌های زیادی دارد که خیلی از طرفداران آن، تا پایان عمر از یاد نخواهند برد. به اعتقاد یکی از خالقین The Last of Us یعنی بروس استرلی مبارزه آغازین بازی یکی از این سکانس‌ها است.

"خدای من! بهترین مبارزه ابتدایی در میان تمامی بازی‌ها بدون هیچ شکی. هنوز باورم نمیشه که این مبارزه چقدر درگیر کننده بود! صدای خوفناک. مدیریت منابع یک چالش. مسدود کردن درها و پنجره‌ها تو سال 2005؟ و یه آدم لعنتی با اره برقی؟! همه تو اولین مبارزه اصلی؟؟! حماسی ـه!"

استرلی در ادامه توییت زیر را نیز ارسال کرد:

روزی که من و نیل (دراکمن) خدای (گیم پلی) رو ملاقات کردیم.

همانطور که بروس استرلی اشاره کرد، در مبارزه آغازین Resident Evil 4 بازیکن تنها با یک عامل درگیر نمی‌شود بلکه خود را در مواجهه با عواملی از وحشت می‌بیند. از موزیک گرفته تا استرس زنده ماندن در عین مدیریت منابع و دشمنی که با یک اره برقی به دنبال شماست. همه اینها در یک سکانسِ عنوانی که 15 است فراموش نشده. این سکانس را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

این اولین بار نیست که کارگردان سری Uncharted به تمجید از Resident Evil 4 می‌پردازد. استرلی سال گذشته نیز در یک توییت با اشاره به این بازی اعلام کرد که The Last of Us بدون وجود آن ساخته نمی‌شد.