آهنگساز The Last of Us Part 2 به نزدیک بودن زمان انتشار این عنوان اشاره می‌کند

the last of us part 2

یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال-اگر در 2019 منتشر شود- The Last of Us Part 2 جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ناتی داگ می‌باشد. با توجه به تریلرهایی که تا الان مشاهده کردیم خصوصا نمایش بی نظیر آن در رویداد E3 2018، قسمت دوم می‌تواند حتی از نسخه‌ی اول بسیار بهتر و بزرگتر ظاهر شود. با تشکر از آهنگساز The Last of Us Part 2 به نظر می‌رسد این بازی امسال منتشر می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، آقای "گوستاوو سانتائولِیا" که سابقه‌ی ساخت قطعات موسیقی The Last of Us و فیلم‌های "کوهستان بروبک" و "بابل" (که بخاطر این دو فیلم در سال‌های 2005 و 2006 جایزه‌ی اسکار را برنده شده است) در کارنامه دارد طی کنسرت خود در "کویت" خیلی کوتاه درباره‌ی عنوان در دست توسعه‌ی استودیوی "ناتی داگ" صحبت کرد. این آهنگساز با سابقه و موفق اشاره کرد که The Last of Us Part 2 برای بازیکنان "به زودی" منتشر خواهد شد تا از آن لذت ببرند اما تاریخ دقیق یا حتی یک بازه‌ی زمانی برای انتشار این عنوان انحصاری مشخص نشد.

علاوه بر گفته‌ی آقای "سانتائولیا" گزارش‌های دیگری نیز در سطح اینترنت حاکی از انتشار این بازی در سال 2019 هستند اما با وحود اینکه شنیدن این شایعه‌ها و امید برای به واقعیت به پیوستن آن‌ها لذت‌بخش است اما بهتر است منتظر تایید رسمی از سوی سونی و ناتی داگ بمانیم.

از اخبار مرتبط می‌توان به طراح انیمیشن‌های THE LAST OF US PART 2 به دستاوردی شگرف اشاره می‌کند توجه نمود.