گزارش؛ استودیوی Santa Monica درحال افزایش نیرو است

GOD OF WAR

توسعه دهنده‌ی God of War در سونی یعنی Santa Monica هم‌اکنون برای جایگاه‌های مختلف استودیوی خود آگهی استخدامی داده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طی پُستی در توئیتر، استودیوی Santa Monica اشاره کرده به منظور "گسترده‌تر کردن خانواده‌شان" به دنبال انجام کارهای متنوعی است. بسیاری از جایگاه‌های شغلی که نیاز به یک مسئول دارند در طول 2018 نیز خالی بوده‌اند ولی به تازگی، یعنی همین چند روز گذشته، نقش‌های جدیدی از جمله یک مهندس ساختاری و برنامه‌نویس کنترل‌های گیم‌پلی نیز اضافه شده. همچنین جالب است بدانید که یک سری از این موقعیت‌های شغلی برای تیم‌های توسعه‌ی خارجی Santa Monica هستند که یعنی تعدادی از این استخدامی‌های جدید روی پروژه‌ی داخلی استودیو کار نخواهند کرد.

پروژه‌ی داخلی بعدی Santa Monica ممکن است چه عنوانی باشد؟ خب، به طور حتم میتوان دنباله‌ی God of War را متصور شد. با توجه به پایان بندی بازی و صحبت‌هایی که کارگردان آقای کوری بارلاگ (Cory Barlog) در این مورده داشته، ساخت ادامه‌ای برای God of War تقریباً قطعی است. به‌علاوه، بازی به طرز فوق‌العاده‌ای فروش داشته که یعنی سونی به عنوان ناشر پر و بال دهنده‌ی آن قطعاً به داشتن یک نسخه‌ی دیگر علاقه خواهد داشت.

اگر بخواهیم حدس بزنیم، میتوان تصور کرد 2019 سالی است که Santa Monica برای پروژه‌ی بعدی خود که در مرحله‌ی پیش تولید قرار داد شدیداً نیروی انسانی استخدام کند. با اینکه احتمالاً مدت زیادی باید صبر کنیم تا درمورد عنوان بعدی این استودیو خبرهایی بشنویم، فکر کردن درباره‌ی اینکه بازی بعدی این توسعه دهندگان بااستعداد چطور از آب در می‌آید هیجان‌انگیز است.

متن ترجمه شده‌ی توئیت را در ادامه مشاهده می‌کنید؛

درحال گسترده‌تر کردن خانواده هستیم. تمام جایگاه‌های مورد نیاز: https://t.co/Z76pTTjLQG

مهم‌ترین‌ها؛

طراح ارشد مبارزات: کلیک

انیماتور ارشد روایت داستان: کلیک

رهبر موتور گرافیکی/ برنامه‌نویس پایپ‌لاین: کلیک

سرپرست فنی بخش هنری: کلیک

Santa Monica Studio، سوم بهمن 97

God of War در 31 فروردین 97 منتشر شد و توانست امتیاز کامل 10 را از پردیس گیم دریافت کند. نقد این عنوان به قلم محمد تقوی را میتوانید از اینجا مشاهده کنید.