تریلر داستانی Far Cry را به زیرنویس فارسی تماشا کنید؛ کار ساخت بازی به پایان رسید

چندی پیش شرکت Ubisoft تریلر داستانی Far Cry New Dawn را منتشر کرده بود که در آن شاهد شخصیت‌های منفی و حال و هوای روایتی بازی بودیم. این که عمق و جذابیت شخصیت‌های بد داستان به خوبی گذشته باشد شک برانگیز است اما به طور حتم این عنوان حال و هوایی متفاوت از نسخه پنجم سری را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید تریلر مذکور را با زیرنویس فارسی در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت HD

کارگردان تکنیکی بازی، "رافائل پارنت"، از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرد، بازی یک ماه قبل از عرضه رسمی گلد شده است. او همچنین اعلام کرد کار ساخت بازی به طور کلی 10 ماه به طول انجامیده که برای عنوانی با این عظمت بسیار شگفت انگیز می‌باشد.

چندی پیش نیز نویسنده بازی، "اولیویا الکساندر"، در مصاحبه‌ای با Gamespot اطلاعاتی از آنتاگونیست‌های دوقلو داستان به اشتراک گذاشت و در مورد شخصیت و چرایی رفتار بد آن‌ها صحبت کرد. با توجه به صحبت‌های الکساندر، شخصیت دوقلوهای داستان بر پایه دنیای بی‌قانونی که در آن بزرگ شده‌اند شکل گرفته است و با شعار "رقم زدن زمانی خوش، اگرچه برای مدتی کوتاه" در دنیای بازی عمل می‌کنند، حتی اگر رفتار آن‌ها به آدم‌های اطرافشان آسیب برساند.

از طرفی به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer، کارگردان ارشد Far Cry New Dawn آقای جان-سباستین دکانت اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ به توضیح تاثیر عناصر نقش آفرینی خفیف بر بازی پرداخته است.

"می‌توانید اسلحه‌هایی بسازید که سطح‌بندی داشته باشند و این اسلحه‌ها در مبارزه با دشمنانی که آنها نیز سطح‌بندی دارند، مفید خواهند بود."

به گفته دکانت پایگاه اصلی بازیکنان در New Dawn قابل ارتقا خواهد بود و هر چه که تمایل بیشتری به صرف هزینه بر ارتقای آن نشان دهید، قابلیت‌های بهتری نیز برای تجهیز آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

Far Cry: New Dawn در تاریخ 15 فوریه 2019(26 بهمن) برای PS4 ،PC و Xbox One عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد شخصیت‌های منفی،المان‌های نقش‌آفرینی و حال و هوای جدید بازی چیست؟