دو بازی از سری Command & Conquer به سرویس Backward Compatibility اضافه شدند

دوتا از بزرگ‌ترین عناوین سری استراتژیک Command & Conquer به نام های Tiberium Wars و Red Alert 3 به سرویس backward compatibility کنسول Xbox One اضافه شدند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers علاوه بر این دو بازی، بسته های الحاقی هر دو عنوان، Kane’s Wrath و Commander’s Challenge، نیز به این سرویس اضافه شدند. بازی های سری Command & Conquer در چندین سال گذشته در سایه اخبار قرار داشتند اما فراهم شدن امکان بازی کردن دو تا از محبوب‌ترین نسخه از این سری بر روی کنسول Xbox One، می‌تواند خبر بسیار خوبی برای این سری و طرفدارن آن باشد. هرچند که بازی Command and Conquer: Rivals آذر ماه امسال بر روی پلتفرم موبایل عرضه شد اما طرفداران Command & Conquer انتظارات بیشتری از این سری دارند؛ آبان ماه امسال خبر ساخت ریمستر دو بازی Command & Conquer و Command & Conquer: Red Alert به طور رسمی تائید شد. اما تا آن زمان با اعلام لری هریب این دو سری اضافه شده به سرویس backward compatibility بر روی Xbox One قابل دسترس هستند.

"Command and Conquer 3 Tiberium Wars، Command and Conquer 3 Kane`s Wrath، Command and Conquer Red Alert 3 و Command and Conquer Red Alert 3 Commander`s Challenge امروز به Xbox One Backward Compatibility خواهند آمد."