ویدئویی از Anthem با محوریت توضیحات سازندگان درباره‌ی سیستم پیشرفت و لوت + 10 دقیقه از گیم‌پلی بازی

anthem

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، این وبسایت موفق شده تا با "بن اروینگ"(Ben Irving) از استودیوی Bioware درباره‌ی سیستم پیشرفت در بازی، سطح‌بندی و پایان آن گفت و گو گند. Anthem پاسخ استودیوی Bioware به بازی‌های شوتری مانند Destiny 2 و The Division 2 می‌باشد و تلاش دارد تا با این بازی‌ها برای وقتتان و سرگرم نگه‌داشتن شما در دنیای خودش رقابت کند. مانند بازی های انلاین مشابه این بازی نیز قصد دارد شما را با به دست آوردن لوت‌های جدیدتر و بهتر که با استفاده از آن‌ها می‌توانید لباس مخصوص خود (Javelin flying mech) را با انواع سلاخ‌ها و قابلیت‌های متنوع مجهز کنید، درگیر کند.

Gamespot این شانس را داشته است تا چندین ساعت از Anthem را در رویدادی خصوصی در شبعه‌ی شهر تگزاس استودیوی bioware تجربه کند و هم‌چنین با تهیه‌کننده‌ی این عنوان درباره‌ی سیستم پیشرفت در بازی مصاحبه کند. "بن اروینگ" در ویدئوی زیر درباره‌ی چگونگی ارتقای کارکترتان، مجهز کردن هر 4 کلاس بازی و به دست آوردن بهترین تجهیرات از طریق کامل کردن سخت‌ترین چالش‌ها توضیحاتی را ارائه می‌دهد. هم‌چنین او درباره‌ی پایان بازی Anthem هنگامی که بازیکنان به آخرین لول برسند و محتواهای چالش‌برانگیزی که در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت صحیت می‌کند.

دانلود با کیفیت FULL HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

علاوه بر این ویدئویی 10 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شده که یک Ranger در حال کنترل شدن است. در این ویدئو می‌توان با درگیری‌های نزدیک، سیستم تیراندازی و مکانیزم پرواز بیشتر آشنا شد.

دانلود با کیفیت FULL HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مرتبط با این بازی می‌توان به BIOWARE؛ از نظر داستانی تفاوت‌های چشمگیری بین ANTHEM و سایر بازی‌ها وجود دارد و به پایان رسیدن ساخت این بازی در روز گذشته اشاره کرد که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید. بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه 2019 (چهارشنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۷) بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد