ساخت Metroid Prime 4 به خانه اصلی خود، استودیو Retro، محول شد؛ مراحل توسعه از سر گرفته می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، چندی پیش شرکت Nintendo وضعیت توسعه و ساخت Metroid Prime 4 را به روز رسانی کرد. تولید‌کننده ارشد بازی، "شینیا تاکاشی"، در ویدیویی جدید اعتراف کرد که توسعه بازی به استانداردهای مورد نظر نرسیده و به همین دلیل پروژه ریبوت خواهد شد. همچنین اعلام شد، استودیو Retro که سه نسخه قبلی سری را ساخته بود برای توسعه بازی جدید باز خواهد گشت.

تاکاشی توضیح داد:

"اگرچه این بسیار قابل تاسف است، باید شما را در جریان بگذاریم که پروسه توسعه حال حاضر به استانداردهای مورد نظر برای ادامه سری Metroid Prime دست نیافته است. Nintendo همیشه به دنبال کیفیت بالا در بازی‌های ما می‌‎باشد و در فاز توسعه، ما خود را به چالش می‌کشیم و باید به صورت روزانه از روندی که طی می‌کند و رسیدن به کیفیت مورد نظر مطمئن باشیم."

"با این زاویه دید، ما مشخص کردیم که این روند توسعه حال حاضر(Metroid Prime 4) چالشی شده و ما تصمیم سختی به عنوان یک تیم توسعه گرفتیم. ما تصمیم گرفتیم ساختار توسعه را برای بار دیگر بررسی کنیم و تغییرش دهیم."

تاکاشی در ادامه تایید کرد، "کنسوکه تانابه"، تهیه‌کننده بازی، در قالب یک رابطه اعتماد و همکاری با سازنده اصلی سری Metroid Prime یعنی Retro Studios همکاری خواهد کرد و مراحل ساخت را دوباره از ابتدا آغاز خواهد کرد تا در نهایت Nintendo ادامه‌ای را عرضه کند که در سطح انتظارات طرفداران و بازیکنان باشد.

تاکاشی همچنین از همگی درخواست کرد که با توجه به از سر گرفتن ساخت بازی و محول شدن آن به استودیو جدید، طرفداران نیز انتظارات خود را از شنیدن اطلاعات تازه از Metroid Prime 4 تنظیم مجدد کنند:

"ما این تصمیم را به سادگی و بدون فکر نگرفتیم. این تغییر بدان معنا است که توسعه از ابتدا شروع می‌شود. بنابراین بازی نسبت به برنامه‌های قبلی تاخیر خواهد داشت."

او در ادامه گفت:

"راه زیادی تا ارائه جزئیات و به روز رسانی‌های بیشتر در رابطه با مراحل ساخت و پیشرفت توسعه بازی پیش رو قرار دارد. در هر حال ما طوری مراحل ساخت را ادامه می‌دهیم که در نهایت همسطح عناوین قبلی Metroid Prime باشد"

در آخرین اخبار متوجه شدیم خرده فروشی آنلاین سوئدی، Inet، سه‌گانه Metroid Prime را برای Nintendo Switch لیست کرده است.

نظر شما در این باره چیست؟