تاریخ عرضه A Plague Tale: Innocence اعلام شد + نمایش جدید

تاریخ عرضه A Plague Tale: Innocence اعلام شد + نمایش جدید

Asobo Studio امروز اعلام کرد که عنوان ماجراجویی مورد انتظار A Plague Tale: Innocence در تاریخ 14 مِی (سه‌شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸) بازیکنان را به فرانسه قرون وسطایی خواهد برد.

تیم سازنده این خبر را امروز همراه با انتشار اولین قسمت مجموعه تریلرهایی از تشریح مراحل توسعه این پروژه، اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم، اولین قسمت این مجموعه تریلر که در ادامه مشاهده می‌کنید، Roots of Innocence نام دارد و بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی را نشان داده و در مورد تم داستانی بازی توضیح می‌دهد.

A Plague Tale: Innocence داستان تلاش خواهر و برادری به نام‌های آمیسیا و هوگو برای زنده ماندن در قرن 14 میلادی در فرانسه‌ای ویران شده به دلیل طاعون سیاه را روایت می‌کند.

توسعه‌دهندگان Roots of Innocence را با نگاهی کلی به داستان شروع کرده‌اند. به گفته آنها هر دو شخصیت آمیسیا و هوگو با چهره‌ای زیبا و آرام طراحی شده بودند تا تضاد قابل توجهی با دنیای تاریک و منزجر کننده A Plague Tale: Innocence داشته باشند. تمرکز اصلی داستان بازی نیز همانطور که از نام آن پیداست، بر معصومیت کودکانه در مقابله با واقعیتی خشن است.

برای تحقق این هدف سازندگان واقعا با بازیگرهای کودک کار کرده‌اند. با تماشای تریلر زیر در جریان جزئیات بیشتر مراجل ساخت این بازی قرار گیرید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه