خالقین Cuphead برای بازی بعدی خود ایده‌های جالبی دارند

cuphead

Cuphead به عنوان یکی از بازی‌های موفق و مستقل این نسل در سال 2017 عرضه شد و توانست موفقیت‌های بسیاری را به دست بیاورد. استودیو MDHR به عنوان استودیوی سازنده بازی با عرضه‌ی این بازی توانست اسم و رسمی برای خود به پا کند و به موفقیت‌های بسیاری نیز دست پیدا کند.

حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، با توجه به اخبار منتشر شده از این استودیو به نظر می‌رسد باید منتظر بازی جدید آن‌ها باشیم. "مایا مولدنهاور" (Maja Moldenhauer) به عنوان یکی از اعضای اصلی این استودیو در پیامی که به تازگی منتشر کرده گفته است:

"از کارهایی که برای پروژه آینده خود انجام می‌دهیم واقعا لذت می‌برم و ایده‌های بسیار بزرگی برای پروژه بعدی استودیو در نظر داریم که می‌خواهیم به آن‌ها عمل کنیم."

وی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش اشاره کرده بود که بازی بعدی این استودیو به احتمال زیاد سبکی مشابه Cuphead داشته و دوبعدی و همراه با طراحی دستی خواهد بود ولی در مسائل دیگر مانند گیم‌پلی و سبک بازی و درجه سختی تفاوت‌هایی با Cuphead خواهد داشت به خصوص در مورد آخر که تغییر واقعا لازم بود چرا که درجه سختیِ Cuphead گاهی اوقات سبب رنجش کاربران می‌‌شد.

این استودیو در حال حاضر مشغول آماده‌سازی بسته الحاقی جدید بازی Cuphead با نام The Delicious Last Course است که در آن شاهد شخصیت جدیدی با نام Ms. Chalice خواهیم بود. علاوه بر این هم در این بسته الحاقی قرار است که اسلحه‌ها و باس‌های جدیدی به بازی اضافه شود. بازی Cuphead هم اکنون برای PC و Xbox One در دسترس است.

نظر شما در مورد بازی بعدی این استودیو چیست؟