Ubisoft از وجود مکانیک‌های نقش آفرینی خفیف در Far Cry New Dawn می‌گوید

Far Cry New Dawn قرار است برای اولین بار پای مکانیک‌های نقش آفرینی را به سری شوتر جهان آزاد پرطرفدار Ubisoft باز کند.

از آنجا که ممکن است در نمایش‌های بازی متوجه این موضوع نشده باشید به همین جهت Ubisoft تصمیم گرفته که خود به تشریح این تغییر تاثیرگذار بپردازد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer، کارگردان ارشد Far Cry New Dawn آقای جان-سباستین دکانت اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ به توضیح تاثیر این عناصر نقش آفرینی خفیف بر بازی پرداخته است.

"می‌توانید اسلحه‌هایی بسازید که سطح‌بندی داشته باشند و این اسلحه‌ها در مبارزه با دشمنانی که آنها نیز سطح‌بندی دارند، مفید خواهند بود."

به گفته دکانت پایگاه اصلی بازیکنان در New Dawn قابل ارتقا خواهد بود و هر چه که تمایل بیشتری به صرف هزینه بر ارتقای آن نشان دهید، قابلیت‌های بهتری نیز برای تجهیز آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما در مورد سیستم قیام که تغییر تاثیرگذاری را در روند آزاد سازی پایگاه‌ها ایجاد خواهد کرد. به گفته کارگردان New Dawn، در این عنوان جدید بازیکن می‌تواند یک پایگاه را اشغال کرده یا آنرا از منابع خالی کند. با اشغال کردن پایگاه محلی‌ها در آن ساکن می‌شوند و بازیکن نیز مطمئن است که مرتبا می‌تواند از منابع آن به نفع خود استفاده کند. اما در روش دوم، بازیکنان پس از یورش و غارت تمامی منابع پایگاه، آنرا به حال خود رها می‌کنند.

با اینکار سود بیشتری آید بازیکنان می‌شود اما جناح‌های دشمن مدتی بعد دوبار به پایگاه باز می‌گردند اما اینبار با منابع بیشتر و چالش‌های جدیدی را برای بازیکنان ایجاد خواهند کرد.

سازندگان امیدوارند که این سیستم جدید انگیزه بازیکنان برای بازپس گیری پایگاه‌ها را افزایش داده یا باعث توجه بیشتر آنها به پایگاه‌ها شود.

Far Cry New Dawn در تاریخ 15 فوریه (جمعه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۷) برای PS4 ،PC و Xbox One عرضه خواهد شد.