مدت زمان اتمام بخش داستانی Tom Clancy’s The Division 2 مشخص شد

division 2

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Xbox Wire، اتمام بخش داستانی Division 2 نزدیک به 40 ساعت زمان خواهد برد. این خبر توسط اعضای ارشد استودیوهای سازنده‌ی این عنوان Massive Entertainment و Red Storm Entertainment تایید شده است. هم‌چنین سازندگان اعلام کرده‌اند که از ابتدای توسعه، بخش پایانی بازی را در نظر داشته و به آن اهمیت زیادی داده‌اند. شرکت یوبی‌سافت اعلام کرده است که همانند نسخه‌ی قبلی، این بار نیز می‌توانید تمام بخش داستانی را به صورت تک‌نفره به پایان برسانید. خلاصه‌ای از داستان Division 2 به شرح زیر می‌باشد:

" 7 ماه از پخش شدن ویروسی فلج‌کننده در سطح نیویورک و سایر نقاط جهان گذشته است. همزمان با شایع شدن این ویروس، گروه "The Division" که متشکل از شهروندان نجات یافته بود به عنوان آخرین جبهه‌ی دفاع شکل گرفت. از آن زمان افراد The Division بی‌وقفه در حال مبارزه برای حفظ آنچه که باقی‌مانده می‌باشند.

در قسمت دوم، شرایط برای افراد این گروه از همیشه دشوارتر است. شهر "واشینگتن" (محفوظ ترین شهر بر روی کره‌ی زمین) در خطر است. اگر این شهر از دست برود، کشور و مردم آن نیز سقوط خواهد کرد. به عنوان عضوی از "The Division" که از ابتدا با این گروه بوده است، شما و تیمتان آخرین امید برای جلوگیری از سقوط بشریت هستید."

ورای داستان، یوبی‌سافت تغییراتی بنیادی را برای پایان بازی لحاظ کرده است. اگر بخاطر داشته باشید در نسخه‌ی اول بعد از اتمام داستان بازی کارهای زیادی برای انجام نبودند؛ یا اگر هم بودند هدف خاصی نداشتند. اما این بار نه 1 بلکه 3 عدد Dark Zone و بخش PvP بهبود یافته در نظر گرفته شده تا بازیکنان را برای مدت بیشتری سرگرم کند.

از اخبار مربوط به این بازی می‌توان به سازندگان قول داده‌اند که THE DIVISON 2 عملکرد سریع‌تری در DIRECTX 12 خواهد داشت + تصاویری جدیدی از بازی اشاره کرد.

Tom Clancy's The Division 2 در تاریخ 15 مارچ (جمعه 24 اسفند) بر روی Xbox One, Ps4 و PC منتشر خواهد شد.