God of War بهترین بازی سال 2018 و Kingdom Hearts 3 موردانتظارترین بازی سال 2019 از دید کاربران پلی استیشن

PS4

به گزارش پردیس‌گیم، با توجه به پایان سال 2018، وب‌سایت PlayStation Blog در لیستی از بهترین بازی‌ها در بخش‌ها و سبک‌های مختلف را با استفاده از نظرسنجی که بین گیمر‌ها انجام داده بود، اعلام کرد. نکته جالب در این لیست برتری قابل توجه God of War نسبت به بازی‌های دیگر است. این بازی در مراسم The Game Awards 2018 موفق شده بود که به عنوان بهترین بازی و بازی سال شناحته شود. حال با هم به لیست منتشر شده می‌پردازیم:

بهترین داستان سرایی

نامزدها

God of War

Red Dead Redemption 2

Marvel’s Spider-Man

Detroit: Become Human

برنده: God of War
کریتوس، آرتور مورگان و پیتر پارکر. داستان‌های فوق‌العاده‌ای از این شخصیت‌ها در سال 2018 روایت شد که لحظات به یاد ماندنی را به هم زدند.بر اساس انتخاب کاربران، داستان خانوادگی کریتوس و پسرش آترئوس بهترین روایت را در میان دیگر بازی‌ها داشت و از بقیه آن‌ها بهتر بود.
بهترین بخش چندنفره
نامزدها

Call of Duty: Black Ops 4

Red Dead Redemption 2

Battlefield V

Monster Hunter: World

برنده: Call of Duty: Black Ops 4

این سری بر خلاف سال‌های پیشین تصمیم گرفت که در این نسخه از سری بخش آفلاین را کنار بگذارد و بازی تماما آنلاین باشد. این تصمیم به مذاق کاربران خوش‌ آمد و به همین خاطر توانست در این بخش به عنوان بهترین انتخاب شود. همچنین بازی Red Dead Redemption 2 نیز در این بخش توانست رای بالایی را به دست آورد. همچنین جا دارد به بازی‌های Destiny 2: Forsaken, A Way Out, PUBG در این بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

بهترین بازی ورزشی

نامزدها

FIFA 19

NBA 2K19

WWE 2K19

Pro Evolution Soccer 2019

برنده: FIFA 19

طبق رسم هر ساله در این بخش، FIFA توانست بازی‌های دیگر را کنار گذاشته و به عنوان بهترین بازی در این بخش شناخته شود.همچنین جا دارد به بازی‌های Madden NFL 19, EA Sports UFC 3, MLB The Show 18 در بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

بهترین نمایش گرافیکی

نامزدها

God of War

Red Dead Redemption 2

Marvel’s Spider-Man

Detroit: Become Human

برنده:Red Dead Redemption 2

دریاچه و مناطق بزرگ میدگارد (Midgard) در بازی God of War، نیویورک شلوغ در بازی Spider-Man و غرب وحشی در بازی Red Dead Redemption 2. این‌ها مناطقی هستند که در سال 2018 توانستیم در آن‌ها قدم بگزاریم و آن‌ها را تجربه کنیم.ولی این Rockstar بود که توانست با طراحی بی‌نظیر و استثنایی غرب وحشی جایزه‌ی این بخش را به خود اختصاص دهد و از رقبا پیشی بگیرد. همچنین جا دارد به بازی‌های Battlefield V, Spyro Reignited Trilogy, Destiny 2: Forsaken در بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

بهترین موسیقی

نامزدها

God of War

Red Dead Redemption 2

Marvel’s Spider-Man

Detroit: Become Human

برنده: God of War

موسیقی بنظیر ساخته McCreary برای بازی God of War توانست در این بخش به عنوان برنده انتخاب شود که به خوبی توانست با جو بازی و داستان کریتوس و پسرش هماهنگ شود. در رتبه دوم هم بازی Red Dead Redemption 2 قرار گرفت و توانست رای خوبی را هم بدست بیاورد. همچنین جا دارد به بازی‌های Beat Saber, Destiny 2: Forsaken, Spyro Reignited Trilogy در این بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

بهترین طراحی صدا

نامزدها

God of War

Red Dead Redemption 2

Marvel’s Spider-Man

Battlefield V

برنده: God of War

طراحی صدا در God of War به اوج خود می‌رسد مانند صدای تبر کریتوس و یا فریاد‌های کریتوس و همچنین طراحی صدای محیط که بسیار عالی به نظر می‌رسید. بعد از این بازی، عنوان Red Dead Redemption 2 با طراحی صدای فوق‌العاده محیط وسترنی خود نیز در رتبه دوم این بخش قرار گرفت.

بهترین طراحی هنری

نامزدها

God of War

Red Dead Redemption 2

Detroit: Become Human

Dragon Ball FighterZ

برنده: God of War

طراحی هنری در یک بازی بسیار مهم است و در کنار گرافیک فنی ظاهر بازی را تکمیل می‌کند. از دیدگاه گیمرها بازی God of War به عنوان بهترین بازی در زمینه طراحی هنری انتخاب شد. از نظر آن‌ها طراحی محیطی بازی سرزمین‌های شمالی و افسانه‌های آن بسیار زیبا و بدیع بوده است. در رتبه بعدی هم بازی Red Dead Redemption 2 قرار دارد که به زیبایی هرچه تمام تر غرب وحشی و جزئیات آن را به تصویر کشیده است. همچنین جا دارد به بازی‌های Spyro Reignited Trilogy, Marvel’s Spider-Man, Destiny 2: Forsaken در این بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

بهترین بازی مستقل

نامزدها

The Forest

Beat Saber

Celeste

Tetris Effect

برنده: The Forest

در این بخش امسال شاهد بازی‌های خوب و رقابت حساسی بودیم. در این بخش نیز بازی The Forest با اختلاف کمی نسبت به Beat Saber توانست به عنوان برنده در این بخش انتخاب شود. در رتبه‌های بعدی هم رقابت حساس و تنگاتنگی وجود داشت. همچنین جا دارد به بازی‌های Dead Cells, Hollow Knight, and Guacamelee! 2 در این بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

بهترین اجرا

نامزدها

کریستوفر جاج در نقش کریتوس

راجر کلارک در نقش آرتور مورگان

یوری لونتال در نقش پیتر پارکر

برایان دچارت در نقش کانر

برنده: کریستوفر جاج در نقش کریتوس

در این بخش نیز شاهد هنرنمایی بازی God of War و صداپیشه اصلی آن یعنی کریستوفر جاج در نقش کریتوس هستیم. در رتبه‌ بعدی صداپیشه اصلی بازی Red Dead Redemption 2 قرار دارد که توانست در این بازی به خوبی نقشش را اجرا کند.

بهترین انحصاری PlaySation 4

نامزدها

God of War

Marvel’s Spider-Man

Detroit: Become Human

Shadow of the Colossus

برنده: God of War

همان طور که انتظار می‌رفت در این بخش شاهد پیشتازی بازی God of War هستیم. سال 2018 این کنسول شاهد انحصاری‌های فوق‌العاده‌ای بود از یک طرف بازی Spider-Man فراتر از انتظارات ظاهر شد و عالی بود، همچنین شاهد داستان شگفت انگیزی در بازی Detroit: Become Human بودیم و از آن لذت بردیم اما هیچ کدام از این بازی‌ها نتوانستند حریف God of War شوند و این بازی در این بخش هم توانست به عنوان بهترین انحصاری PlayStation 4 شناخته شود. همچنین جا دارد به بازی‌های Yakuza Kiwami, Astro Bot Rescue Mission در این بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

بهترین بازی PlayStation 4

نامزدها

God of War

Red Dead Redemption 2

Marvel’s Spider-Man

Detroit: Become Human

برنده: God of War

در این بخش نیز همچنان رقابت تنگاتنگی بین God of War و Red Dead Redemption 2 وجود دارد ولی به مانند The Game Awards 2018 بازی God of War در این‌ جا نیز توانست رقیب اصلی خود را شکست دهد و به عنوان بازی سال از دیدگاه کاربران PlayStation 4 شناخته شود. همچنین جا دارد به بازی‌های Spyro Reignited Trilogy, Call of Duty Black Ops 4, Assassin’s Creed Odyseey در این بخش اشاره کنیم که شایسته تقدیر بودند.

مورد انتظارترین بازی سال

نامزدها

Kingdom Hearts 3

Resident Evil 2

Mortal Kombat 11

Death Stranding

برنده: Kingdom Hearts 3

سال آینده به نظر می‌رسد سال فوق‌العاده‌ای برای صنعت گیمینگ باشد و رقابت داغ و جذابی را میان بازی‌ها شاهد باشیم. بازی‌های بزرگی در راه هستند که از میان آن‌ها بازی Kingdom Hearts 3 توانست از نظر کاربران به عنوان مورد انتظار ترین بازی سال 2019 انتخاب شود. البته در این لیست بازی The Last of Us Part 2 قرار ندارد.

استودیوی سال

نامزدها

Santa Monica Studio

Rockstar Games

Insomniac Games

Epic Games

برنده: Santa Monica Studio

در این بخش شاهد داغ‌ترین رقابت بودیم و اختلاف میان آرا تنها 1 درصد بود و با همین اختلاف استودیو‌ی Santa Monica توانست از رقیب اصلیش در سال 2018 یعنی RockStar Games پیشی بگیرد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید 😉