برای همیشه از لگ و پینگ بالا دوری کنید

یکی از مواردی که عمده مشکلات ما پلیر های بازی های آنلاین را تشکیل می‌دهد، پینگ زیاد و لگ های فراوان در بازی‌های اینترنتی هست که به دلیل دور بودن ارتباط با سرورهای این بازی‌ها و کاهش سرعت اینترنت‌های خانگی است که باعث ناراحتی بسیاری از بازیکنان حرفه ای شده است. حال آریاپینگ به عنوان یکی از بهترین سرویس‌دهندگان کاهش پینگ در ایران قصد دارد راهکاری در خصوص کاهش پینگ و افزایش سرعت اینترنت به شما ارائه دهد. سرویس‌های کاهش پینگ از تکنولوژی روز برای کم کردن پینگ شما استفاده می‌کند تا به راحتی و بدون بالا رفتن پینگ و افت کیفیت بازی کنید.

کاهش پینگ

خرید اشتراک کاهش پینگ از وب‌سایت معتبر آریاپینگ می‌تواند به افزایش سرعت اینترنت شما کمک کند و پینگ و ارتباط شما با سرور های بازی های آنلاین را کم کند و باعث می‌شود دیگر مشکلاتی مثل لگ و کیک شدن از سرور ها به دلیل پینگ زیاد را نداشته باشید. اریاپینگ در واقع واسطه شما بین اینترنت و سرورهای بازی ها است و به شما کمک می‌کند به سرورهای ما متصل شده و با افزایش سرعت باورنکردنی روبرو شوید. سرورهای آریاپینگ در برترین دیتاسنترهای کشور قرار دارند که همین مورد باعث می‌شود تا هیچ موقع قطعی و اختلال در این خصوص مشاهده نشود. ما در اریاپینگ نرم افزاری را طراحی کردیم که شما را از طریق یک کانکشن هوشمند به سرور های متصل می کند و توانسته‌ایم از پروتکل‌هایی استفاده کنیم که علاوه بر آپ تایم فوق‌العاده باعث کاهش پینگ و افزایش سرعت اینترنت شما شود. ما می‌خواهیم شمارا به اوج هیجان برسانیم و گیمی بدون لگ و پینگ بسیار مناسب برای شما فراهم سازیم تا شما هم همانند تمامی پلیر های سراسر دنیا از بازی کردن لذت ببرید. نرم افزار کانکشن هوشمند ما توسط برنامه نویسان فوق حرفه ای ما تهیه شده است که با رابط کاربری آسان و جذاب در خدمت شما عزیزان خواهد بود. این سرویس مناسب تمامی شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت و اپراتورهای تلفن‌های همراه مثل ایرانسل و همراه اول خواهد بود و مشکلی در این خصوص نخواهد داشت. این سرویس کاهش پینگ قابل استفاده در بازی های روز دنیا در پلتفرم های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و گوشی های هوشمند خواهد بود.

برخی از بازی های بررسی شده توسط سرویس کاهش پینگ:

  1. Dota 2
  2. PUBG
  3. Rainbow 6
  4. CS go
  5. Call of Duty
  6. Battlefield

ویژگی های خرید کاهش پینگ از سایت آریاپینگ:

  • دارای نماد اعتماد و ساماندهی
  • پشتیبانی از طریق تیکت، تلگرام و چت آنلاین سایت
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • بدون محدودیت حجمی برای اولین بار در ایران
  • قابل استفاده در کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، اندروید و ایفون و تمامی کنسول های بازی
  • دارای پرسنل مجرب

آریاپینگ کار خود را ماه هاست که شروع کرده است و در این میان مشتری‌های زیادی را راضی نگه داشته است شما می‌توانید با خرید اشتراک کاهش پینگ با قیمت های متفاوتی که داخل سایت تعیین شده است اقدام به خرید کنید و جایگاه خوبی در افزایش سرعت اینترنت و کاهش پینگ داشته باشید، آریاپینگ با پشتیبانی 24 ساعته و سرورهای فوق‌العاده قوی در بهترین دیتاسنترهای ایران یکی از برترین ارائه‌دهندگان این خدمات به شما عزیزان است. یکی دیگر از نکات مثبت سایت اریاپینگ داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن تجارت و نماد طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد است که خرید شما را تضمین خواهد کرد.

برای خرید اشتراک کاهش پینگ به وب سایت ما به نشانی www.AriaPing.Com مراجعه کنید.