تماشا کنید: تریلر داستانی عنوان مورد انتظار Tom Clancy’s The Division 2

تماشا کنید: تریلر داستانی عنوان مورد انتظار Tom Clancy's The Division 2

شرکت Ubisoft تریلر داستانی عنوان مورد انتظار Tom Clancy's The Divison 2 را منتشر کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، با توجه به گفته ناشر بازی، 7 ماه از زمان انتشار ویروس مرگبار در شهر نیویورک و کل جهان گذشته است که در حال کشتن مردم می‌باشد. زمانی که ویروس منتشر شد، تیم The Divison که واحدی از ماموران می‌باشند برای مبارزه با هرج و مرج اعزام می‌شوند تا دیگر افراد باقی مانده را از دنیای مرگبار بازی نجات دهند.

واشنگتون که حفاظت شده ترین شهر بر روی زمین می‌باشد در خطر است و اگر این شهر نابود شود، کشور و ملیت سقوط می‌کند. شما به عنوان مامور Divison تنها امید مردم هستید تا آن‌ها را از شر دنیای مرگبار بازی خلاص کنید.

The Divison 2 یک عنوان آنلاین جهان باز، اکشن و نقش آفرینی است که در یک شهر شکست خورده واشنگتون روایت می‌شود. با توجه به گفته سازندگان، در این نسخه از بازی شاهد محیط‌های واقع گرایانه و زیبا خواهیم بود که در آن بازیکنان قادر خواهند بود با دیگر دوستان خود به تجربه بازی بپردازند.

بازیکنان می‌توانند بازی را به صورت solo و یا co-op تجربه کرده و در حالت دوم می‌توانند با تیم 4 نفره مشغول انجام فعالیت‌های موجود در بازی شده و یا حتی بخش campaign را نیز به اتمام برسانند.

Tom Clancy's The Divison 2 در تاریخ 24 اسفند برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

دانلود SD – دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه