EA بازی‌های بیشتری را بر اساس دنیای Star Wars خواهد ساخت

EA بازی‌های بیشتری را بر اساس دنیای Star Wars خواهد ساخت

اخیرا گزارشی منتشر شد که از کنسل شدن پروژه توسعه Star Wars جهان آزاد داستان محوری که ابتدا در استودیو Visceral Games ساخته می‌شد و اخیرا به EA Vancouver سپرده شده بود، خبر می‌داد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شرکت EA امروز در مصاحبه‌ای که با وبسایت Variety داشته این موضوع را رد نکرده و تنها اعلام کرده که بازی‌های بیشتری را بر اساس دنیای Star Wars خواهد ساخت.

“گمانه زنی‌هایی در مورد یکی از پروژه‌های Star Wars ما بوجود آمده. بعنوان بخشی عادی از پروسه تولید، کار فوق العاده تیم ما در ونکوور ادامه پیدا خواهد کرد و در آینده محتویات و عناوین بیشتری از دنیای Star Wars توسط این استودیو ارائه خواهد شد. ما به ساخت بازی‌های بیشتر بر اساس دنیای Star Wars کاملا متعهد هستیم و به شدت برای Star Wars Jedi: Fallen Order استودیو Respawn هیجان زده‌ایم و در زمان مناسب اطلاعات بیشتری از پروژه‌های جدیدمان به اشتراک خواهیم گذاشت.”

شرکت EA مدتی قبل پروژه ساخت عنوانی جهان آزاد و داستان محور بر اساس دنیای Star Wars را متوقف کرد. همزمان با این تصمیم استودیو سازنده این بازی یعنی Visceral Games نیز بسته شد.

از زمانی که EA توانست حقوق ساخت بازی بر اساس دنیای Star Wars را بدست آورد، تنها عناوین مهمی که برای طرفداران این سری به ارمغان آورده Star Wars Battlefront و دنباله آن هستند که این دو بازی نیز با حاشیه‌های زیادی همراه شدند و نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند. تنها پروژه دیگری که ساخت آن تایید شده Jedi: Fallen Order است که در استودیو خالق Titanfall یعنی Respawn توسعه می‌یابد و بجز یک اسم، اطلاعات دیگری از آن وجود ندارد.