نسخه‌های کالکتور و ویژه‌ی Days Gone معرفی شدند + تریلری جدید از بازی

days gone

مانند بیشتر بازی‌های بزرگی که این روزها منتشر می‌شوند، بازی Days Gone نیز نسخه‌های فیزیکی مخصوص به خود را خواهد داشت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وبلاگ پلی‌استیشن( blog.playstation) ، شرکت Sony در کنار نسخه‌ی استاندارد، دو نسخه‌ی Collector's Edition و Special Edition را نیز عرضه خواهد کرد. در ادامه شما می‌توانید محتویات مخصوص به هر ادیشن را مشاهده کنید.

Days Gone Collector’s Edition

days gone

محتویات این نشخه شامل یک عدد کتاب فلزی (steel book)، دیسک موسیقی‌های بازی، یک کتاب هنری 48 صفحه‌ای، مجسمه‌ی بازی که شخصیت اصلی بازی Deacon St. John را در کنار یک زامبی و موتورش نشان می‌دهد، تعدادی Patch که قابل دوخته شدن بر روی لباس است، 6 عدد استیکر و 4 عدد برچسب است. هنوز قیمتی برای این نسخه تایین نشده است.

Days Gone Special Edition

days gone

محتویات این نسخه شامل یک عدد استیل بوک، نسخه‌ی فیزیکی موسیقی‌ها و کتاب هنری 48 صفحه‌ای است.

نسخه‌ی Digital Deluxe نیز برای دانلود از Playstation Store در نظر گرفته شده است که شامل نسخه‌ی قایل دانلود Days Gone، کتاب هنری دیجیتالی، موسیقی‌های بازی، 3 اسکین اضافه برای موتورتان و هم‌چنین باز شدن یک Skill در ایتدای بازی است.

هم‌چنین با پیش‌خرید هر کدام از نسخه‌های بازی، مزایایی را دریافت خواهید کرد که شامل یک عدد Drifter Crossbow که از ابتدای بازی در دسترس خواهد بود و 3 آپگرید برای نیترو، باک و بدنه‌ی موتورتان می‌باشد. تریلر منتشر شده با پاداش‌های پیش‌خرید را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هم‌چنین تریلر جدیدی از این بازی با نام Days Gone – World Series: TheFarewell Wilderness منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی Days Gone در دنیایی پساآخرالزمانی اتفاق می‌افتد و داستان Deacon St John را روایت می‌کند. از اخبار مربوط به این بازی می‌توان به اعلام رده‌بندی سنی بازی اشاره کرد که می‌توانید جريیات آن را در اینجا مطالعه کنید. بازی Days Gone در تاریخ 26 آپریل(جمعه 6 اردیبهشت) به صورت انحصاری و توسط سونی بر روی پلتفرم Ps4 منتشر می‌شود.