اولین امتیاز Resident Evil 2 Remake منتشر شد

بازسازی همه‌ جانبه Resident Evil 2 جذاب و خیره کننده به نظر می‌رسد و طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا منتظر تجربه بازی هستند. البته چندی پیش یک دمو کوتاه زمانی از این عنوان در دسترس بازیکنان قرار گرفت که راضی‌کننده بود و توانست نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، مجله ژاپنی فامیتسو اولین نقد و بررسی RE 2 را منتشر کرده و نمره نهایی امید ما به نتیجه نهایی را بالا می‌برد.

این عنوان ترسناک بقاء که توسط شرکت Capcom منتشر می‌شود، توانست از مجله ژاپنی سه نمره 9/10 و در نهایت امتیاز میانگین 37/40 را دریافت کند. البته یک امتیاز نشان دهنده نتیجه نهایی نیست و ممکن است سایر منتقدان نظری متفاوت داشته باشد اما حداقل تا حدی طرفداران را امیدوار می‌کند.

همچنین اخیرا طی رویداد انتشار Resident Evil 2 Remake در دبی از کارگردان بازی "کازونوری کادوی" و تهیه‌کننده‌ی آن "یوشیکای هیرابایاشی" درباره‌ی مدت زمان بخش داستانی سوال پرسیده شد و طبق اعلام آن‌ها، اتمام بخش داستانی برای هر کارکتر حدود 10 ساعت به طول می‌انجامد که برای یک عنوان در سبک وحشا/بقا مناسب می‌باشد. برخی از کات‌سین‌های بازی نیز بین دو شخصیت اصلی (لیان و کلیر) مشترک می‌باشد. هم‌چنین درباره‌ی احتمال ساخت Resident Evil 3 Remake نیز سوالاتی مطرح شد که طبق اعلام کپکام در حال حاضر چیزی برای به اشتراک‌ گزاشتن وجود ندارد اما به نظر می‌رسد توسعه‌‌ی ریمیک نسخه‌‌ی سوم به موفقیت و فروش Resident Evil 2 Reamke بستگی دارد.

شرکت Capcom اعلام کرده که تاکنون بیش از یک میلیون نفر این دمو را تجربه و 28 درصد این تعداد نیز آنرا به سرانجام رسانده‌اند.

Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه(5 بهمن) برای PS4،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.