گزارش؛ کوجیما بزرگان Guerrilla Games را با ویدئویی از Death Stranding مبهوت کرد

Death_Stranding

چند سال قبل آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در "توری جهانی" که طی آن به دنبال موتور گرافیکی کاملی برای تغذیه‌ی Death Stranding می‌گشت، با بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی نیز ملاقاتی داشت. او در نهایت تصمیم گرفت از موتور Decima که در مالکیت Guerrilla Games قرار داشت و قدرت خود را با بازی Horizon Zero Dawn اثبات کرده بود (و بسیاری از سایر بازی‌های این استودیو نیز به کمک همین موتور گرافیکی توسعه یافته بودند) استفاده کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل ازtheplaystationbrahs، سه سال پس از این ماجرا کوجیما و گروه وی توقف دیگری در استودیوی Guerrilla داشته‌اند تا بخش‌هایی از آخرین پروژه‌شان را نمایش دهند.

کارگردان HZD، آقای Mathijs de Jonge، با دیدن جدیدترین نمایش DS "زبانش بند آمده".

توئیت‌های Guerrilla Games را در ادامه مشاهده کنید؛

چیزی که امروز دیدیم خیلی تحسین‌برانگیز بود؛ زبانم بند آمد.

Mathijs de Jonge، پانزده دهی ماه 97.

هرمن هالست، مدیر و یکی از بنیان گذاران Guerrilla Games که شانس دیدن این ویدئوی جدید را داشته:

سه سال پیش در جعبه‌ای یک کپی از DecimaEngine را به KojiPro2015_EN دادیم. امروز HIDEO_KOJIMA_EN به Guerrilla بازگشت تا نشانمان دهد به وسیله‌ی آن چه چیزهای شگفت‌انگیزی در DeathStranding ساخته. خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم!

هرمن هالست، پانزده دی 97.

مدیر فنی Guerrilla Games یعنی آقای Micheel Leeuw نیز در این ارائه بهت زده شده.

عجب نمایش فوق‌العاده‌ای بود. خیلی به چیزی که به دست آوردی افتخار می‌کنم!

دنیس زوپفی (Dennis Zopfi)، طراح اصلی مبارزات و روبات‌ها در Guerrilla Games هم تحت‌تأثیر ارائه‌ی کوجیما قرار گرفته و آن را در بین بسیاری صفت‌های مثبت دیگر، "الهام‌بخش" نامیده!

نمیتوانم درمورد چیزی که امروز دیدم فکر نکنم… جذاب بود، زیبا، متأثر کننده، رمزآلود، شگفت‌انگیز، هنری، هیجان‌انگیز، درگیر کننده، الهام‌بخش، استادانه! #DeathStranding

همینطور اَنجی (Angie)، درست مثل Mathijs، زبانش بند آمده بود. به نظر Death Stranding روی بسیاری از توسعه‌دهندگان موفق چنین تأثیری داشته!

امروز به طرز شگفت‌انگیزی تحت تأثیر قرار گرفتم! زبانم بند آمد..

باورها بر این است که Death Stranding در سال 2019 منتشر نخواهد شد، اگرچه فکر می‌کنیم اطلاعات زیادی در اواخر امسال درباره این پروژه‌ی مرموز به دست آوریم.

آیا برای Death Stranding هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.