تماشا کنید؛ تریلر روز عرضه Hitman HD Collection

Hitman HD Collection

اگر Hitman 2 برای ارضای حس آدم کشی شما کافی نبوده، بخش سرگرمی‌های تعاملی Warner Bros و IO Interactive به تازگی یک بسته‌ی دو تایی از قاتل معروف را برای لذت بردن طرفدران Hitman منتشر کرده.

همانطور که ابتدا هفته‌ی گذشته مشخص شد، Hitman HD Enhanced Collection هم اکنون برای Xbox One و PlayStation 4 در دسترس است و به بازیکنان اجازه می‌دهد دو تا از بهترین بازی‌ها در این سری را به رزولوشن بالاتر تجربه کنند.

اولی Hitman: Blood Money است که طبق توضیحات بازی در آن؛ "یک ماجراجویی در سراسر کره‌ی خاکی را تجربه خواهید کرد، از باغ‌های انگوز شیلی تا تئاتر اُپرای پاریس و حتی خود کاخ سفید مقابل گروهی از آدم کُش‌ها به نام The Franchise قرار خواهید گرفت. وقتی آدم‌کش‌های آژانس ICA، یکی پس از دیگری در گروهی از حملات از بین می‌روند، مأمور 47 شک می‌کند که گروهی بزرگ‌تر و قدرتمندتر پا به میدان گذاشته باشد. زمانی که ارتباط خود با ICA را از دست می‌دهد، Agent 47 در می‌یابد که ممکن است هدف بعدی خود او باشد، برای همین قاتل قراردادی ما به آمریکا سفر می‌کند تا شخصاً ته و توی کار را در بیاورد."

سپس ماجراجویی با Hitman: Absolution ادامه پیدا می‌کند، جایی که میتوانید "داستان عمیق و شخصی مأمور 47 را در طول 20 مأموریت نفس گیر به دنبال دستیابی به رستگاری مشاهده کنید. از شیوه‌ی هنری متمایزی لذت ببرید که دیالوگ‌های غنی را با هنرنمایی تحسین‌برانگیز بازیگران هالیوودی خود ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای یکتا در گیم‌پلی ایجاد کند."

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، هر دو بازی از نظر بصری بازسازی شده و از رزولوشن 4K، بیشتر شدن کیفیت رزولوشن بافت‌ها و انیمیشن 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند تا کیفیتی قابل توجه ارائه دهند. فرمت بافت‌ها ارتقاء پیدا کرده‌اند و از گزینه‌های مربوط به Xbox One X و PlayStation 4 Pro نیز پشتیبانی می‌شود.

همچنین اصلاحاتی در سیستم کنترل نیز انجام شده تا در معرض دید قرار دادن هدف برایتان کمتر دردسر داشته باشد.

بازی با قیمت $59.99 عرضه می‌شود که ممکن است به مزاج بعضی خوش نیاید. ولی برای کسانی که از طرفدران دو آتشه‌ی Hitman هستند نباید مانعی ایجاد کند.

میتوانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

همچنین نقد و بررسی Hitman 2 به قلم عرفان حائری در پردیس گیم موجود است که از اینجا میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.