Rocket League دومین بازی PS4 خواهد بود که از قابلیت بازی میان پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Polygon، بازیکنان عنوان محبوب Rocket League هم اکنون می‌توانند در هر پلتفرمی با هم دیگر بازی کنند. استودیوی توسعه دهنده‌ی این بازی یعنی Psyonix به تازگی قابلیت میان پلتفرمی را در Nintendo Switch ،PlayStation 4 ،Xbox One و PC ایجاد کرده به این بازی اضافه کرده است.

Psyonix و Sony در PS4 این قابلیت را فعلا به صورت آزمایشی پیاده سازی کرده‌اند. باید از شرکت Epic Games و Fortnite به خاطر ایجاد جریان بازی میان پلتفرمی تشکر کنیم، زیرا این عنوان بود که باعث شد تا Sony به اجرای این قابلیت در پلتفرم خود، چراغ سبز نشان بدهد. این قابلیت میان پلتفرمی هم اکنون در بخش رقابت‌های آنلاین Casual ، competitive و دیگر حالت‌ها در دسترس است.

تنظیمات قابلیت میان پلتفرمی به صورت خودکار در بازی ایجاد شده، اما اگر می‌خواهید مطمئن شوید که این تنظیمات برایتان صورت گرفته، می‌توانید به بخش تنظیمات بازی مراجعه کنید.

ایجاد قابلیت میان پلتفرمی، تنها یکی از موارد جدیدی است که Psyonix برای Rocket League برنامه ریزی کرده و به زودی جزئیات بیشتری از آپدیت‌های این بازی در سال 2019 منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم علاقه به بازی با دیگر پلتفرم‌ها دارید؟ نظر شما چیست؟ آینده‌ی این قابلیت را چگونه می‌بینید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

در ضمن اگر فکر می‌کنید که این قابلیت، تنها به پیشرفت و گسترش جامعه‌ی گیمینگ کمک می‌کند، به شما پیشنهاد می‌کنم تا مقاله‌ی " چرا عدم برقراری قابلیت CrossPlay تصمیم درستی از طرف سونی است؟" را به قلم "سینا ربیعی" مطالعه کنید تا با معایب و مشکلاتی که ممکن است که قابلیت ایجاد کند، آشنا شوید.