تماشا کنید؛ اولین تصویر Scorpion در Mortal Komabt 11 منتشر شد

Mk 11

به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی و در جریان رویداد The Game Awards 2018 از بازی Mortal Komabt 11 توسط استودیو NetherRealm رونمایی شد. از آن زمان که بازی معرفی شده تاکنون اطلاعات و جزئیات زیادی منتشر نشده است و طرفداران این بازی هر روز منتظر اخبار جدیدی از طرف استودیوی سازنده بازی هستند.

حال به تازگی استودیو NetherRealm در فاصله سه ماه مانده به عرضه بازی در پستی در صفحه رسمی خود در توییتر از ظاهر جدید Scorpion در بازی رونمایی کرد.

"اعضای Shirai Ryu فرار نمی‌کنند، ما می‌جنگیم.

۱۷ ژانویه (۲۷ دی ماه) منتظر رونمایی از گیم‌پلی و شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 باشید"

با توجه تصویر منتشر شده این کاراکتر قرار است با ظاهری جدید در بازی ظاهر شود و قرار است که رنگ‌ قرمز هم به لباسش اضافه شود. همچنین موارد جدیدی نیز به این پوشش افزوده شده که ظاهر این شخصیت را دستخوش تغییراتی کرده است.

Mk 11

همچنین طبق اعلام قبلی قرار است که در تاریخ ۲۷ دی ماه رویدادی در خصوص این بازی برگزار شود که در آن بخشهایی از داستان بازی، گیم پلی و شخصیت‌های آن به نمایش در خواهد آمد. به تازگی خبری منتشر شده بود که بتای بازی نیز قرار است در اواخر اسفند یا اوایل فروردین ماه منتشر شود. علاوه بر این از کاور این بازی هم به تازگی رونمایی شده است.این بازی قرار است که در تاریخ۳ اردیبهشت سال آینده برای PS4 و PC و Xbox One و Switch منتشر شود.