عنوان Black Desert در اسفند ماه برای Xbox One منتشر می‌شود

Black Desert

استودیوی Pearl Abyss، توسعه دهنده‌ای از کره جنوبی چندی پیش اعلام کرد، بازی در 13 اسفند برای Xbox One منتشر خواهد شد. برنامه‌ی پیش خرید هم اکنون از طریق فروشگاه Microsoft در دسترس است.

به گزارش پردیس گیم، افرادی که نسخه the Black Desert Ultimate Edition را با قیمت 99.99 دلار پیش خرید کرده‌اند در 10 اسفند به بازی کامل دسترسی زودهنگام خواهند داشت. علاوه بر این، نسخه Ultimate بیشترین جوایز داخل بازی و آیتم‌های انحصاری را به همراه دارد، از جلمه حیوانات خانگی، زره‌ی اسب، لباس‌ها، پول مجازی و سایر مزیت‌ها. دارندگان نسخه‌های Deluxe (به قیمت 49.99 دلار) و Standard (با قیمت 29.99 دلار) نیز با پیش خرید کردن از آیتم‌های درون بازی بهره‌مند می‌شوند که با نسخه‌ی Deluxe در 11 اسفند و صاحبان Standard در 12 اسفند میتوانند قبل از عرضه‌ی جهانی به تجربه بازی بپردازند.

رابین جانگ (Robin Jung)، مدیر اجرایی استودیوی Pearl Abyss در بیانیه‌ای گفته؛

"بعد از استقبال پُر شور از بتای آزاد the Black Desert در ماه نوامبر 2018، تیم ما به سختی کار کرده تا بهبودهای قابل توجه‌ای ایجاد کند و بازی پایه را پیش از تاریخ انتشار بهسازی کند. بابت بازخوردهایی که از سمت تست کنندگان بتا و جامعه طرفدرانXbox دریافت کردیم متشکریم و مشتاق هستیم که تجربه‌ی نهایی را در ماه‌های آینده به اشتراک بگذاریم."

این عنوان MMORPG سه سال قبل از اینکه برای Xbox One برنامه ریزی شود روی PC منتشر شده، میتوانید بخشی از بررسی wccftech را در ادامه مشاهده کنید؛

Black Desert Online یکی از فرح‌بخش‌ترین و یکه‌ترین MMOهای چند سال اخیر است. این بازی مکانیک‌های تازه‌ی بسیار و روش‌های مختلفی برای بازی در جهانی که به زیبایی طراحی شده را با شخصیت‌ها، ساختمان‌ها، هیولاها و حتی آب و هوا که همگی به بهترین شکل دست در دست یکدیگر می‌دهند تا زیباترینMMO ساخته شده‌ی تاریخ را ایجاد کنند، معرفی می‌کند. تنها نقطه ضعف BDO این است که نمیخواهد یا نمیتواند مکانیک‌های خود را به خوبی توضیح دهد. به روزرسانی‌های پس از عرضه تا اینجای کار معرکه بوده‌اند و هیچ دلیلی برای اینکه بازی به بهتر شدن خود ادامه دهد وجود ندارد.

آیا علاقه‌ای به تجربه این بازی روی Xbox One دارید؟ افکار خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.